Спецпроєкти

Застосунок Life360, який мав захищати місцеперебування, продавав геодані користувачів


Застосунок Life360, який створений для захисту місцеперебування людей, продавав геодані користувачів. Розробники заробили понад 16 мільйонів доларів.

Про це повідомляє The Markup.

Про застосунок

Застосунок Life360 розроблений, щоб допомагати батькам стежити за тим, де перебувають їхні діти або ж інші члени родини. Програма надає такі функції:

  • історія місця розташування;
  • улюблені маршрути;
  • персоналізовані сповіщення;
  • SOS-повідомлення тощо.

Наразі застосунком користуються більш ніж 33 мільйонів осіб. Програма працює як розширена версія функції Apple Find My, яка дозволяє користувачам ділитися своїм місцеперебуванням із друзями або сім’єю. Застосунок також відстежує, з якою швидкістю користувач переміщається і на скільки відсотків у нього заряджений телефон.

Що сталося?

Застосунок Life360 виявився не таким надійним. З’ясувалося, що геодані своїх користувачів Life360 продає брокерам: X-Mode, SafeGraph і Cuebiq. Вони ж надають усю інформацію іншим галузям. Наприклад, особисті дані отримали компанії з таргетованої реклами. Відтак на продаж даних розробники заробили понад 16 мільйонів доларів.

Співробітники компаній X-Mode, SafeGraph і Cuebiq підтвердили цю інформацію та заявили, що дані, які надавав застосунок, були одними з найцінніших і точних пропозицій.

Реакція Life360

Засновник і генеральний директор Life360 Кріс Халс заявив, що компанія дотримується політики конфіденційності. У компанії переконують, начебто запобігають ідентифікації користувачів за особистими даними. Проте колишні співробітники Life360 кажуть, що застосунок не анонімізує геодані належним способом.

Читайте також

Як компанії збирають дані про користувачів та заробляють на них. 

Шахрайські схеми: зловмисники вимагають персональні дані в обмін на тисячу за вакцинацію. 

Явки та паролі: які особисті дані можна оприлюднювати та не боятися. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь