Українці частіше сидять в Instagram, аніж у Facebook – дослідження
Агенція plusone social impact провела дослідження популярності соціальних мереж серед українців. У 2022 році Instagram уперше випередив Facebook за відвідуваністю в Україні.
Про це пише AIN.UA.
Подробиці
У січні 2022 року українська аудиторія Instagram становить 17,3 мільйона. За останні пів року вона зросла на 2,3 мільйона, у такий спосіб перегнавши Facebook. Користувачів останньої – 16,8 мільйона користувачів, лише на 800 тис. зросла за пів року.
А Facebook Messenger користуються в Україні 10,7 млн людей.
Загалом унікальна аудиторія, яка доступна через рекламні інструменти Meta, дорівнює 27,8 мільйона користувачів.
Основними користувачами цих соціальних мереж є жінки. Водночас за останній час чоловіча аудиторія випередила жіночу за майже всіма віковими аудиторіями.
Як і можна було припустити, Instagram є популярнішим серед молодої аудиторії, а Facebook – серед старшої аудиторії.
Водночас для аудиторії віком 18–24 роки найпопулярнішою мережею є TikTok, це 5,5 мільйона. Загалом повнолітніх користувачів TikTok в Україні – 12 мільйонів.
Як зростала та спадала аудиторія за регіонами України?
Поки динаміка Facebook падала, Instagram нарощував свої позиції у всіх українських областях.
Лідерами за приростом користувачів в Instagram стали:
- Київ (+10%);
- Івано-Франківськ (+7,8%);
- Запоріжжя (+6,8%);
- Львівська область (+5,3%).
У Facebook було як нарощування, так і спадання аудиторії:
- у Луцьку (-8,1%);
- Львові (-3,3%);
- Одеса (+5,8%);
- Суми (+3,1%);
- Київ (+3,1%).