Спецпроєкти

Українці частіше сидять в Instagram, аніж у Facebook – дослідження


Агенція plusone social impact провела дослідження популярності соціальних мереж серед українців. У 2022 році Instagram уперше випередив Facebook за відвідуваністю в Україні.

Про це пише AIN.UA.

Подробиці

У січні 2022 року українська аудиторія Instagram становить 17,3 мільйона. За останні пів року вона зросла на 2,3 мільйона, у такий спосіб перегнавши Facebook. Користувачів останньої – 16,8 мільйона користувачів, лише на 800 тис. зросла за пів року.

А Facebook Messenger користуються в Україні 10,7 млн людей.

Загалом унікальна аудиторія, яка доступна через рекламні інструменти Meta, дорівнює 27,8 мільйона користувачів.

Основними користувачами цих соціальних мереж є жінки. Водночас за останній час чоловіча аудиторія випередила жіночу за майже всіма віковими аудиторіями.

Як і можна було припустити, Instagram є популярнішим серед молодої аудиторії, а Facebook – серед старшої аудиторії.

Водночас для аудиторії віком 18–24 роки найпопулярнішою мережею є TikTok, це 5,5 мільйона. Загалом повнолітніх користувачів TikTok в Україні – 12 мільйонів.

Як зростала та спадала аудиторія за регіонами України?

Поки динаміка Facebook падала, Instagram нарощував свої позиції у всіх українських областях.

Лідерами за приростом користувачів в Instagram стали:

  • Київ (+10%);
  • Івано-Франківськ (+7,8%);
  • Запоріжжя (+6,8%);
  • Львівська область (+5,3%).

У Facebook було як нарощування, так і спадання аудиторії:

  • у Луцьку (-8,1%);
  • Львові (-3,3%);
  • Одеса (+5,8%);
  • Суми (+3,1%);
  • Київ (+3,1%).
#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь