Спецпроєкти

Телебачення все ще залишається найпопулярнішим джерелом інформації для українців – дослідження


Телебачення все ще залишається найпопулярнішим джерелом інформації для українців. Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно із соціологічною службою Центру Разумкова проаналізували, які саме джерела інформації є найпопулярнішими серед українців.

Про це повідомляє «Детектор медіа».

Подробиці

У дослідженні взяли участь 2018 повнолітніх українців. Респондентів опитали методом face-to-face.

Рівень популярності джерел інформації серед українців:

  • телебачення – 67%;
  • соціальні мережі – 44%;
  • інтернет-ЗМІ – 29%;
  • особисті звʼязки (друзі, родичі, знайомі) – 28%;
  • месенджери – 16%;
  • радіо – 7%;
  • газети – 6%.

Важливими критеріями, чому опитуванні обирають те чи інше медіа, є:

  • цікавість матеріалів (57%);
  • незаангажованість подачі інформації (38%);
  • оперативність висвітлення подій (38%);
  • зручність подання інформації (33%);
  • близькість поглядів (29%);
  • маркери прозорості роботи медіа: інформація про власника та джерела фінансування, – менш як 5%.

Рейтинг соціальних мереж як спосіб здобування інформації про події в Україні та світі:

  • Facebook (56%);
  • Instagram (25%);
  • Viber (24%);
  • Telegram (13%).

Водночас 68% опитаних часто сумніваються у правдивості інформації, яку прочитали у ЗМІ. Щоб перевірити достовірність, українці:

  • шукають інформацію в альтернативних джерелах (40%);
  • розмірковують про те, кому вигідно саме так трактувати події (32%);
  • сприймають таку інформацію як одну з можливих версій подій (24%);
  • звертаються до організацій, які перевіряють факти (6%).
#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь