Видання The New York Times купило гру Wordle, яка останнім часом є однією з найпопулярніших мобільних ігор
Американське видання The New York Times купило гру Wordle, яка останнім часом є однією з найпопулярніших мобільних ігор.
Про це повідомила сама газета.
Що відомо про гру?
Джош Вордл, програміст із Брукліну, колишній співробітник Reddit, створив гру Wordle для своєї дівчини. Вони грали в гру кілька місяців, згодом підсадили на неї свій сімейний час у WhatsApp. І лише в жовтні 2021 року Джош Вордл презентував її світові.
Гра, на перший погляд, проста. Щодня вона генерує слово дня і в гравця є шість спроб вгадати, що це за слово. Гравець може писати слова з п’яти букв. Ті букви, які гравець вгадав, які розташовані правильно, підсвічуватимуться зеленим, ті букви, які є у слові, але на іншому місці, підсвічуються жовтим.
Якщо букв немає у слові, вони залишатимуться сірими.
Wordle – це вебгра, але в магазинах застосунків з’явилося купа аналогів різними мовами. Адже оригінальна версія доступна лише англійською мовою.
Гру можна обговорювати з іншими гравцями, тому що слово дня для всіх однакове.
Навіщо ця гра американській газеті?
«Оскільки The Times прагне щодня розважати більше розгадувачів головоломок – особливо в ці тривожні часи – ми раді повідомити, що ми придбали Wordle, стимулювальну й надзвичайно популярну щоденну гру слів, яка стала культурним феноменом. Wordle, яка дає гравцям шість спроб відгадати загадкове слово з п’яти літер, приєднається до портфоліо New York Times Games з оригінальними, захопливими іграми-головоломками, які щодня радують і кидають виклик розв’язувачам», — заявили в The New York Times.
Так-так, у The New York Times є відділ ігор-головоломок, який існує ще з 1949 року. Експерти цього відділу створюють різноманітні ігри в слова. Наприклад, у 2014 році вони представили кросворд The Mini, потім з’явилися Spelling Bee, Letter Boxed, Tiles та Vertex.
В ігри американського видання у 2021 році зіграли щонайменше 500 млн разів. А у грудні того ж року кількість передплатників розділу Games досягла мільйона.
«Якщо ви подібні до мене, ви, мабуть, щоранку прокидаєтеся з думкою про Wordle і насолоджуєтеся цими дорогоцінними моментами відкриттів, несподіванок і досягнень. Гра зробила те, що мало хто з ігор: вона захопила нашу колективну уяву та зблизила нас усіх. Ми дуже раді стати новим домом і гордими розпорядниками цієї чарівної гри та маємо честь допомогти донести заповітне творіння Джоша Вордла до більшої кількості гравців у наступні місяці. Як частина нашого портфоліо ігор, Wordle матиме захопливе майбутнє за допомогою команди талановитих інженерів, дизайнерів, редакторів тощо, покращуючи користувацький досвід», – сказав генеральний менеджер The New York Times Games Джонатан Найт.
За скільки купили Wordle – достеменно невідомо, але сума точно стартує від одного мільйона доларів або більше.
Наразі вебгра є безплатною. Але користувачі твіттеру вже публікують сумні твіти про занепад Wordle.
RIP #wordle Thanks to NYTimes ? pic.twitter.com/5BNTvSXS2Q
— Patricia Mitter (@Pathillita) February 1, 2022