Спецпроєкти

Економічний тил. Як українські бренди працюють під час війни


З початку війни багато українських підприємців долучились до допомоги армії. Як саме українські бренди працюють в умовах воєнного часу та який внесок роблять в нашу перемогу в добірці bit.ua.

Piel Cosmetics 

Український бренд професійної косметики Piel Cosmetics вже в перші дні передав медичним закладам та військовим більше 4000 антисептиків. Також 35% від продаж йдуть на благодійність. Загальна сума допомоги склала більше 400 000 грн. Бренд наголошує, що не варто нехтувати доглядом під час війни, адже, між іншим, звична б’юті рутина допомагає ненадовго відволіктись від важких думок та заспокоїтись. Додатковий бонус: купляючи цей український бренд, ви не лише доглядаєте за собою, а також автоматично допомагаєте нашим бійцям та вимушеним переселенцям. 

ДеЛаМарк

Компанія DeLaMark підтримувала соціальні проєкти у мирний час, тому і зараз команда надає допомогу ЗСУ та волонтерським організаціям. Навіть невеликий внесок важливий для нашої перемоги. Зараз компанія активно працює, щоб зберегти колектив та фінансово підтримати співробітників, сплачувати податки для підтримки економіки та держави в цілому, та мати змогу допомагати далі.

MustHave

24 лютого, коли розпочалась війна, робота бренду була повністю призупинена. Але, як і більшість локальних компаній, вже за декілька днів виробництво долучилось до волонтерської діяльності. Бренд почав шити жилети-розгрузки і балаклави для ЗСУ та ТРО, а також роздавати теплі речі на допомогу тим, хто примусово покинув свої домівки внаслідок війни. За словами представників бренду, місія MustHave зараз — допомагати через креатив та одяг. Компанія повністю зберегла всі робочі місця, виплачує заробітню плату співробітникам та податки, а також вчиться надалі працювати у воєнних реаліях.

Kachorovskya Atelier 

На 5-й день війни бренд організував благодійну ініціативу з відшиття берців: об‘єднали декілька фабрик-виробників і спільними зусиллями, завдяки донейшенам від клієнтів, відшили майже 1500 безкоштовних пар берців, які надіслали в усі куточки України. Речі (взуття і одяг) з довоєнних колекцій передали постраждалим в Бородянський район.

Бренди закликають надавати перевагу саме українським виробникам, адже вони формують стабільність та розвиток економіки. 

В Історії України вже відомий принцип «Свій до свого по своє», що зародився серед українців Австро-Угорщини в кінці XIX століття і діяв в Галичині в 1920-1930-х роках. Лише цей принцип допоміг вижити та розвиватися підприємцям тих часів. Любов та повага до свого – єдиний шлях до розвитку та зміцнення економіки у будь-які часи.  

Надсилайте інформацію про ваші улюблені бренди, які також зараз допомагають країні нам на пошту adv@bit.ua. Ми доповнимо добірку та підтримаємо українських виробників! 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь