Рожева панама як у Kalush об’єднала Україну: бренди та ілюстратори, що підхопили тренд
Після Євробачення-2022 рожева панамка Олега Псюка від бренду Shkoura стала справжнім символом української перемоги. Виступ Kalush Orchestra і їхній заклик врятувати військових на «Азовсталі» сколихнули весь світ, вселили надію і надихнули українців на подальшу боротьбу. Тож не дивно, що рожевій панамі навіть створили акаунт у Twitter, а чимало компаній та сучасних митців використали її образ у брендингу та своїх роботах.
Розповідаємо, як рожева панама захоплює Україну і хто вже підхопив цей тренд.
Укрпошта
Логотип «Укрпошти» на офіційній сторінці у Facebook одягли у рожеву панамку. А генеральний директор компанії Ігор Смілянський на своїй сторінці заявив, що «Укрпошта» планує поза конкурсом випустити марку, присвячену перемозі гурту. Її дизайн розроблять окремо і погодять із організаторами Євробачення.
Укрзалізниця
SMM-ники «Укрзалізниці» підхопили флешмоб і також додали рожеву панаму до логотипа.
До того ж поїзд №43 Київ — Івано-Франківськ у розкладі цього року офіційно перейменували на «Стефанія Експрес». Вокзали Києва, Калуша та Івано-Франківська вітають цей поїзд піснею «Стефанія».
Нова пошта
На сторінці «Нової пошти» привітали Kalush Orchestra з перемогою та одягли котика у рожеву панамку.
Ось хто ще з відомих брендів приєднався до флешмобу і додав рожеву панаму на аватарку в соцмережах:
Нафтогаз
Книгарня «Є»
Розетка
Сушия
Київстар
Українська правда
Рожева панамка також надихнула на творчість сотні українських ілюстраторів. Ось лише кілька прикладів арту з трендовим аксесуаром.
Пес Патрон
На неофіційній сторінці всеукраїнського улюбленця в Instagram з’явився арт із песиком у панамці.
Олександр Грехов
Художник Олександр Грехов присвятив перемозі гурту аж дві свої роботи.
Макс Мошковський
Ольга Дубровіна
Артем Гусев
Каті Прусенко
Аріна Яскевич
@mosyakart
Хто створив панаму фронтмена Kalush Orchestra
Хоча зараз вже десятки, якщо не сотні брендів створюють подібні рожеві панами, оригінал – панама від Shkoura. Це український бренд, що створює самобутні речі з овечої вовни в етнічному стилі. Унікальними їх робить процес виготовлення.
Спершу овець стрижуть, потім вовну миють в гірському струмку, за потреби фарбують, розчісують і роблять нитки. А потім починають ткати речі на верстаті 18 століття.
Готові речі цілий день тримають у річці. Остаточний вигляд залежить від температури води, швидкості потоку та температури повітря саме в цей день, тому кожен виріб неповторний.
Зараз тисячі людей бажають бути в тренді і купити рожевий аксесуар, тому гурт Kalush запустив свій мерч і продає бавовняні панами на літо. А панама від Shkoura – тепліший варіант, який доповнить демісезонні та зимові образи.
Замовити панаму можна на сайті бренду, навіть якщо ви знаходитесь не в Україні – Shkoura доставляє свої вироби по всьому світу. Звісно, крім росії.