Спецпроєкти

Рожева панама як у Kalush об’єднала Україну: бренди та ілюстратори, що підхопили тренд


Після Євробачення-2022 рожева панамка Олега Псюка від бренду Shkoura стала справжнім символом української перемоги. Виступ ​​Kalush Orchestra і їхній заклик врятувати військових на «Азовсталі» сколихнули весь світ, вселили надію і надихнули українців на подальшу боротьбу. Тож не дивно, що рожевій панамі навіть створили акаунт у Twitter, а чимало компаній та сучасних митців використали її образ у брендингу та своїх роботах.

Розповідаємо, як рожева панама захоплює Україну і хто вже підхопив цей тренд.

Укрпошта

Логотип «Укрпошти» на офіційній сторінці у Facebook одягли у рожеву панамку. А генеральний директор компанії Ігор Смілянський на своїй сторінці заявив, що «Укрпошта» планує поза конкурсом випустити марку, присвячену перемозі гурту. Її дизайн розроблять окремо і погодять із організаторами Євробачення.

Укрзалізниця

SMM-ники «Укрзалізниці» підхопили флешмоб і також додали рожеву панаму до логотипа.

До того ж поїзд №43 Київ — Івано-Франківськ у розкладі цього року офіційно перейменували на «Стефанія Експрес». Вокзали Києва, Калуша та Івано-Франківська вітають цей поїзд піснею «Стефанія».

Нова пошта

На сторінці «Нової пошти» привітали Kalush Orchestra з перемогою та одягли котика у рожеву панамку.

Ось хто ще з відомих брендів приєднався до флешмобу і додав рожеву панаму на аватарку в соцмережах:

Нафтогаз

Книгарня «Є»

Розетка

Сушия

Київстар

Українська правда

Рожева панамка також надихнула на творчість сотні українських ілюстраторів. Ось лише кілька прикладів арту з трендовим аксесуаром.

Пес Патрон

На неофіційній сторінці всеукраїнського улюбленця в Instagram з’явився арт із песиком у панамці.

Олександр Грехов

Художник Олександр Грехов присвятив перемозі гурту аж дві свої роботи.

Макс Мошковський

Ольга Дубровіна

Артем Гусев

Каті Прусенко

Аріна Яскевич

@mosyakart

Хто створив панаму фронтмена Kalush Orchestra

Хоча зараз вже десятки, якщо не сотні брендів створюють подібні рожеві панами, оригінал – панама від Shkoura. Це український бренд, що створює самобутні речі з овечої вовни в етнічному стилі. Унікальними їх робить процес виготовлення.

Спершу овець стрижуть, потім вовну миють в гірському струмку, за потреби фарбують, розчісують і роблять нитки. А потім починають ткати речі на верстаті 18 століття.

Готові речі цілий день тримають у річці. Остаточний вигляд залежить від температури води, швидкості потоку та температури повітря саме в цей день, тому кожен виріб неповторний.

Зараз тисячі людей бажають бути в тренді і купити рожевий аксесуар, тому гурт Kalush запустив свій мерч і продає бавовняні панами на літо. А панама від Shkoura – тепліший варіант, який доповнить демісезонні та зимові образи.

Замовити панаму можна на сайті бренду, навіть якщо ви знаходитесь не в Україні – Shkoura доставляє свої вироби по всьому світу. Звісно, крім росії.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь