Спецпроєкти

Коли варто викликати «швидку»: пояснення від МОЗ


За минулий тиждень українці телефонували до «швидкої» зателефонували більше 153 тисяч разів. 26% дзвінків потребували лише телефонної консультації, ще 7% були помилковими.

Коли потрібно викликати швидку – пояснює МОЗ:

  • проблеми з диханням (ускладнене, задишка) чи його відсутність;
  • втрата свідомості чи її сплутаність;
  • ознаки масивної кровотечі;
  • біль, відчуття стистення у грудній клітині;
  • ознаки інсульту чи інфаркту;
  • інші стани, які загрожують здоров’ю.

МОЗ наголошує, що висока температура сама по собі не є підставою для виклику «швидкої».

Якщо під час спілкування диспетчер виявить підстави для виїзду медиків, то направить бригаду до пацієнта. Якщо таких підстав немає, нададуть консультацію по телефону.

Також пацієнта можуть скерувати до сімейного лікаря, якщо стан не є невідкладним, але потребує огляду чи обстеження у лікаря.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь