Спецпроєкти

Twitter втратив 70% рекламодавців у грудні – які причини


Витрати на рекламу у компанії скоротилися на 71% наприкінці року. Про це свідчать дані дослідницької компанії Standard Media Index (SMI), повідомляє Reuters.

Подробиці

Раніше Twitter оголосив, що розширить типи політичної реклами, що автоматично скасовує глобальну заборону на політичну рекламу, введену в 2019 році. 

Таким чином компанія намагалась повернути рекламодавців, запропонувавши безкоштовну рекламу та надавши клієнтам більшого контролю над розміщенням рекламних публікацій. 

Витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, незважаючи на святковий сезон. У четвертому кварталі 2022-го прибуток впав приблизно на 35% порівняно з минулим роком саме через спад рекламних інтеграцій, наголошують у виданні.

Продаж реклами становить близько 90% прибутку Twitter.

Раніше ми повідомляли, що щоденний прибуток Twitter впав на 40% ніж того ж дня минулого року. Технічний менеджер Сіддхарт Рао повідомив, що понад 500 рекламодавців призупинили свої інтеграції з компанією з того часу, як Ілон Маск очолив її у жовтні.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь