Спецпроєкти

Щоденний прибуток Twitter впав на 40%: з компанії пішли провідні рекламодавці


У вівторок, 17 січня, дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня минулого року. Про це повідомляє The Information.

Подробиці

Технічний менеджер Сіддхарт Рао повідомив, що понад 500 рекламодавців призупинили свої інтеграції з компанією з того часу, як Ілон Маск очолив її у жовтні. 

Такі показники свідчать про наявність кризи, з якою зіткнувся рекламний бізнес Twitter, наголошують у виданні. 

За інформацією Reuters, з того часу, як Маск приббав Twitter, великі рекламодавці припинили співпрацю через звільнення тисячі співробітників і запровадження платної веріфікації.  Через систему підтвердження особистості шахраї змогли видавати себе за публічні компанії у мережі. Це призвело до величезних збитків справжніх компаній.

У попередньому матеріалі ми розповідали, що Twitter планує продавати нікнейми для отримання нового джерела доходів. Таким чином Ілон Маск намагається реанімувати бізнес компанії.

Статки Маска значно зменшилися після придбання Twitter за 44 млрд доларів. Після купівлі соцмережі у мільярдера почалися проблеми: втрата рекламодавців, масові звільнення співробітників і як наслідок падіння акцій найбільшого активу Tesla. Ілон Маск вже не найбагатша людина світу, про що свідчать дані Forbes і Bloomberg.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь