Спецпроєкти

Як трансформувався український бізнес в умовах повномасштабної війни – опитування


Дослідницька компанія Gradus Research провела опитування серед представників бізнесу в Україні, аби дослідити, як функціонують та адаптуються компанії в умовах війни. 

Бізнес активно адаптується до існування в новій реальності

  • 50% опитаних компаній працює у довоєнному режимі;
  • 38% – працюють частково;
  • 4% респондентів створили новий бізнес після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.

Трансформація як тенденція нової реальності

  • 50% опитаних заявили, що бізнес частково або повністю трансформувався, або перебуває в цьому процесі;
  • 16% респондентів кажуть про необхідність галузевої трансформації, проте вона ще не відбулася.

У липні 2022 року 50% опитаних компаній релокувалися чи планували це зробити. Зараз 62% респондентів не планують переїжджати.

Бізнес залишається в Україні

  • 70% респондентів, чий бізнес був релокований чи планує релокацію, перенесли його в межах України. 
  • 13% декларують, що бізнес перенесений в межах країни, водночас його географія розширилась також і за кордон.

Аудиторія дослідження: чоловіки та жінки, які є власниками, або керівниками малого, середнього та великого бізнесу (104 респонденти), а також чоловіки та жінки, які працюють в ІТ- секторі (57 респондентів). Період проведення опитування: 23 травня – 1 червня 2023 року.

Раніше ми розповідали, як змінилися доходи українців після початку повномасштабної війни.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь