Спецпроєкти

Uklon запустив програму лояльності у форматі гри


Компанія Uklon запустила гейміфіковану програму лояльності у столиці. Відтепер, користуючись сервісом виклику авто, можна буде виконувати завдання та отримувати винагороду. 

Подробиці 

Учасники програми лояльності «Врууум»  мають здійснювати поїздки на різних класах авто, користуватися сервісами і додатковими послугами тощо. Виконавши те чи інше завдання, пасажири отримуватимуть бали – «медіатори»

Накопичені медіатори можна обмінювати на знижки на поїздки від Uklon та товари чи послуги від партнерів програми: Mastercard, MEGOGO, Сільпо, Реберня, ТОМ, Smartass та інші. 

Як стати учасником програми:

  • заповнити особистий профіль у мобільному застосунку Uklon;
  • на головному екрані натиснути кнопку у вигляді медіатора;
  • користувачу пропонують підключити нову функцію та почати виконувати перші завдання. 

Ознайомитися із правилами програми лояльності можна за посиланням. Згодом нова програма лояльності  запрацює  в інших містах.

Раніше ми розповідали, що український онлайн-сервіс виклику авто Uklon запустив клас «Інклюзивний».

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь