Uklon запустив програму лояльності у форматі гри
Компанія Uklon запустила гейміфіковану програму лояльності у столиці. Відтепер, користуючись сервісом виклику авто, можна буде виконувати завдання та отримувати винагороду.
Подробиці
Учасники програми лояльності «Врууум» мають здійснювати поїздки на різних класах авто, користуватися сервісами і додатковими послугами тощо. Виконавши те чи інше завдання, пасажири отримуватимуть бали – «медіатори».
Накопичені медіатори можна обмінювати на знижки на поїздки від Uklon та товари чи послуги від партнерів програми: Mastercard, MEGOGO, Сільпо, Реберня, ТОМ, Smartass та інші.
Як стати учасником програми:
- заповнити особистий профіль у мобільному застосунку Uklon;
- на головному екрані натиснути кнопку у вигляді медіатора;
- користувачу пропонують підключити нову функцію та почати виконувати перші завдання.
Ознайомитися із правилами програми лояльності можна за посиланням. Згодом нова програма лояльності запрацює в інших містах.
Раніше ми розповідали, що український онлайн-сервіс виклику авто Uklon запустив клас «Інклюзивний».