Спецпроєкти

Україна отримала Каннського дельфіна за промокампанію туристичних цікавинок. Через повномасштабне вторгнення ця кампанія не відбулась


Вперше в історії престижна винагорода Cannes Corporate Media & TV Awards  присуджена за промокампанію туристичних цікавинок України. Через повномасштабне вторгнення ця кампанія не відбулась і чекає свого часу до перемоги.

«Campaign waiting to happen» – з цією назвою промокампанію подали на конкурс. Нагороду отримали ДАРТ (Державна агенція розвитку туризму) та креативна агенція #Oddee agency

Каннський дельфін: нагорода для топів у сфері реклами

Нагородою, яку заснували у 2010-му, відзначають кращі роботи в галузях корпоративних фільмів і відео, онлайн-медіа, продакшену та документальних фільмів. Її отримували команди з Британії, Сінгапуру, Швейцарії, Австралії, Бразилії, Франції та Голландії, а тепер і з України.

Як влаштована «Кампанія, що чекає свого часу»

Кампанія складається з банерної реклами, публікацій та роликів про основні туристичні локації України.

#Oddee спільно з партнерами з ДАРТ обрала шість основних локацій, сформулювала основну креативну ідею, ключові меседжі кампанії та засоби їх донести. 

«Ми створювали сценарій кожного відео, враховуючи особливості локації та інтереси цільової аудиторії. Показали бурхливе та драйвове життя Києва, поділились гіпнотичними та дещо моторошними краєвидами Чорнобиля, який буде надзвичайно цікавим для екстремалів з усіх куточків світу. Впевнені, що ця кампанія скоро знову стане актуальною і допоможе багатьом людям з інших країн побачити Україну», — розповів про деталі кампанії співзасновник #Oddee agency Іван Базар.

Раніше ми повідомляли про «Еммі-2024»: новинний сюжет та докфільм про Бучу отримали нагороди.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь