ПриватБанк запустив сервіс для боротьби з шахрайством
Клієнти ПриватБанку зможуть проінформувати банк про випадки шахрайства та отримати допомогу або консультацію у «Приват24». Про це повідомила пресслужба банку у соцмережах.
Подробиці
У випадках, коли шахраї списали кошти, оплачений товар не був відправлений або персональні дані були випадково передані злодіям, треба відповісти на питання у розділі – «Повідомити про шахрайство»:
- Коли ситуація трапилась?
- З якою карткою?
- Які операції є шахрайськими?
Сервіс «Приват24» автоматично активізує всі необхідні заходи для попередження подальших спроб шахрайства. Також він має допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити їхні потенційні збитки, наголошують у банку.
Раніше ми розповідали, що з 1 серпня 2023-го року ПриватБанк продовжив період використання всіх карток на 24 місяці.