Спецпроєкти

ПриватБанк запустив сервіс для боротьби з шахрайством


Клієнти ПриватБанку зможуть проінформувати банк про випадки шахрайства та отримати допомогу або консультацію у «Приват24». Про це повідомила пресслужба банку у соцмережах.

Подробиці

У випадках, коли шахраї списали кошти, оплачений товар не був відправлений або персональні дані були випадково передані злодіям, треба відповісти на питання у розділі – «Повідомити про шахрайство»:

  • Коли ситуація трапилась? 
  • З якою карткою? 
  • Які операції є шахрайськими? 

Сервіс «Приват24» автоматично активізує всі необхідні заходи для попередження подальших спроб шахрайства. Також він має допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити їхні потенційні збитки, наголошують у банку. 

Раніше ми розповідали, що з 1 серпня 2023-го року ПриватБанк продовжив період використання всіх карток на 24 місяці.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь