Спецпроєкти

Зроблено в Україні: локальні бренди доглядової косметики


bit.ua публікує другий матеріал про локальні українські бізнеси. У першому ми розповідали про бренди крафтових солодощів. Ця стаття – про українські бренди доглядової косметики, які виготовляють засоби для тіла, обличчя та волосся. У добірці є cruelty-free косметика, а також доглядові засоби для підлітків.

Наша мета – підтримати локальний бізнес, який зміцнює економіку та створює нові робочі місця. Віримо, що щирі  історії  брендів здатні надихнути інших підприємців на творчість та реалізацію найсміливіших ідей. 

Доглядова косметика українського виробництва

Piel Сosmetics

Щодня як після косметолога

У 2008-му році під час економічної кризи майбутній засновник бренду Ярослав Процько втратив роботу та вирішив, що це час для нових починань. Тоді він випадково звернув увагу на термальну воду з високим прайсом та поставив собі питання: чому не створити якісну та доступну косметику в Україні?

Ідея створення Piel Cosmetics народилася як спроба відповісти на потреби українських споживачів, розповідає Ярослав. За основу формул засобів взяли медичну комбінацію низькомолекулярної гіалуронової кислоти та наносрібла. У косметиці таке поєднання компонентів попереджає виникнення передчасних ознак вікових змін. 

Зосередженість на потребах клієнтів дозволили Piel Cosmetics швидко знайти своє місце на ринку. Засновники бренду вірять, що більшість косметичних запитів можна вирішити саме домашнім доглядом. 

Piel Cosmetics ставить цінність часу жінки в основу своєї філософії, визнаючи її різноманітні ролі у сучасному світі. 

Мета бренду – надати кожній жінці доступ до професійної косметики для домашнього догляду і зробити так, щоб українки мали змогу мати такий вигляд, ніби щодня відвідують косметолога. 

У Piel Cosmetics  закликають підбирати засоби за допомогою професіоналів, аби гарантовано отримати бажаний ефект. Для цього можна звернутися до спеціалістів бренду та отримати безкоштовні поради з питань по догляду. 

Бренд використовує сучасні активні компоненти у складі формул, щоб зробити їх максимально дієвими. Більшість яких імпортують зі світових заводів-виробників країн світу, які постачають сировину більшості відомих світових брендів. 

Вся продукція Piel Cosmetics відповідає стандарту GMP (Good Manufacturing Practice), що свідчить про високий рівень контролю якості на всіх етапах виробництва – від вибору сировини до готової продукції.

В умовах повномасштабної війни головним фокусом бізнесу стали стабільна робота виробництва та підтримка команди. За останні два роки команда розширилася задля масштабування бренду.

Соціальна місія

Piel Cosmetics активно допомагає співробітникам та клієнтам, які долучилися до волонтерських ініціатив або пішли до лав ЗСУ. Також співпрацює з фондами та надає пряму допомогу тим, хто опинився в скрутному становищі через війну.

«Ми не вважаємо цю діяльність благодійністю, для нас це – обовʼязок, перед нашою країною та спільним майбутнім. Ми український бізнес, та у нас немає іншої країни, ніж Україна», – наголошують засновники бізнесу. 

White Sprut 

Багатофункціональність засобів, мінімалізм у дизайні, розумне використання ресурсів та гарні умови для працівників

Історія бренду розпочалась десять років тому, коли майбутній засновник бізнесу  Ярослав Рудаков разом із мамою спробували виготовляти перші косметичні засоби для фану. Повноцінна робота над White Sprut стартувала у 2019-му. 

Наразі бренд розробляє власні формули та має власне виробництво у Києві. White Sprut виробляє косметику для волосся і тіла, лінійку Home, а також випускає апсайкл-свічки.

Засновники відповідально ставляться до розробки власних продуктів та формул. Тому всі спеціалісти на виробництві мають освіту технолога, а обладнання постійно оновлюють.  Бренд також піклується про навколишнє середовище – пакування засобів можна використовувати повторно. 

Аромати для своїх засобів бренд розробляє в Україні. Останню лінійку створив Голова гільдії парфумерів Влад Зварич. 

Влітку 2023-го White Sprut відкрили свій перший шоурум у центрі Києва (вул. Ярославів Вал, 16Б), де проводять регулярні презентації, на яких знайомить клієнтів з новими продуктами. 

Також продукція бренду представлена у більше ніж 100 готелях та ресторанах України. Серед яких київські Pure Naive, ZigZag, Липа, Спельта та інші. 

Соціальна місія

У White Sprut проводять офлайн події,  кошти від продажів яких закривають важливі збори. Також розроблять товари для військових та впроваджують постійні знижки для захисників на всю лінійку товарів.

«У салоні White Sprut (вул. Олеся Гончара, 30А) ми стрижемо військових безкоштовно, а також проводимо події для тимчасово переміщених осіб», – розповідає Ярослав. 

Також нещодавно команда почала займатись створенням контенту для військових підрозділів та розробкою кампейнів для просування зборів. 

teens only

Захист прав підлітків на власний простір і власний догляд

Бренд доглядової косметики народився як відповідь на запит дочок засновниць Ольги Роєнко та Маріанни Самсонової. Дівчата зіткнулись з відсутністю опцій доглядової косметики для специфічної підліткової шкіри. 

teens only народився як бренд, що захищає право тінейджерів на власний ефективний догляд. Місія полягала у розробці продуктів з урахуванням різних потреб і особливостей шкіри підлітків 9-16 років.

Доглядову лінійку бренду виготовляють на б’юті-виробництві бренду ELAN, де працюють досвідчені науковці, які ретельно підбирають доглядові формули, перевірені європейськими сертифікаційними інституціями. Вся продукція teens only має європейські і українські безпекові сертифікати. 

Цінності бренду 

  • Справжність – світ teens only крутиться навколо потреб підлітків;
  • безпечність. Всі формули різних лінійок 9+, 11+, 13+ розроблені відповідно до потреб шкіри підлітків;
  • результативність – десятки позитивних відгуків.

Склад формул teens only розроблений технологами та мікробіологами. П’ять активних компонентів у догляді teens only –  комплекс цінних амінокислот Prodew 500, ніацинамід, тригалоза, octopirox та пантенол – дбають про шкіру підлітків. Наразі формули проходять процедуру міжнародного патентування. 

Соціальна місія

Бренд співпрацює з «Місцем Сили» – соціальним простором розвитку тінейджерів, де вони мають змогу вільно спілкуватись та розвивати навички, що допомагають будувати здорові стосунки з дорослим світом. Зараз у teens only готують спільну велику соціальну кампанію, покликану захищати права підлітків.

To be

Поєднання досвіду минулого і сучасних досягнень

Засновниці бренду, сестри Ольга Прядільнікова та Олеся Старжинська, цікавились створенням  косметичних засобів з раннього дитинства. Натхненням стала їхня бабуся, яка була медикинею і пройшла всю Другу світову війну. Вона піклувалась про належний стан шкіри рук та самостійно готувала креми. 

У 2021-му сестри вирішили створити косметичний бренд, який би поєднував у собі традиційні знання, інноваційність сьогодення та повагу до природи. 

«Для нас важливо не тільки отримувати користь від того, що дає нам природа, а й бути безпечними для неї, мінімізувати забруднення та масштабувати любов до природи в оточуючих», – розповідають засновниці. Саме тому всі пакування засобів зроблені екологічних матеріалів. 

Місія бренду – продемонструвати кожній жінці, що догляд за собою – не просто рутина, а невіддільна частинка прояву любові до себе.

To be використовує сертифіковану європейську сировину, яка не тестується на тваринах. Всі формули засобів розроблені кваліфікованим технологом та мають натуральний склад.  Виробництва бренду розташовані у Харкові, Бучі та Полтаві.

Соціальна місія

«Ми прагнемо миру, напряму та через благодійні організації допомагаємо Збройним Силам України, медикам, щоб  наблизити нашу перемогу», – наголошують засновниці. 

Moon&rune

Щоденний естетичний догляд

Ідея бізнесу виросла з мрії змінити свою діяльність та вигорання на іншій роботі. Засновниці бренду Дарії імпонували закордонні виробники хендмейд-косметики і вона вирішила спробувати реалізувати цю ідею.  

Спочатку у Moon&Rune створювали продукти для тіла для себе і друзів, після позитивних відгуків проєкт масштабувався. 

Мета бренду – довести світові, що українська косметика така ж якісна та розкішна, як і український фешн. 

«Moon&Rune – це не просто бренд, це стиль життя. Наша ідеальна жінка креативна, вільна фешн-дівчинка, яка обожнює естетику і майстерно вплітає її у своє життя, яким вміє насолоджуватись, обирає найкраще і ніколи не жалкує на це коштів», – розповідає Дар’я.

Соціальна місія 

Бренд активно передає продукцію на потреби переселенців, донатить у фонди допомоги тваринам, літнім людям та ЗСУ.

380skincare

Прості дієві формули

Засновниця бренду Анастасія з підліткового віку захоплювалась темою догляду за шкірою. А з початком повномасштабної війни усвідомила, що більше не можна відкладати мрії на потім. 

Більша частина косметичної продукції 380skincare виготовляється на великій фабриці у Києві, яка  має сертифікати міжнародних стандартів якості виробництва. Деякі продукти також виготовляють у Франції. 

Велика ідея бренду  – створити асоціацію в українців та донести світові, що «українська косметика = якісна та ефективна».

Цінності 380skincare – безпечність, прозорість, універсальність та турбота. 

«Ми не боїмося розповідати про детальні склади нашої продукції, допомагаємо розібратися в значенні кожного інгредієнта. Ми віримо, що для здорового та красивого вигляду шкіри, не потрібно мати мільйон різних пляшечок. Достатньо мати хорошу якісну базу та актив, направлений на розв’язання конкретної проблеми. Бо регулярний догляд за шкірою повинен полегшувати життя, а не навпаки», – розповідає Анастасія.  

У бренді не зменшують собівартість продукції за рахунок формул чи використання більш дешевих та менш якісних інгредієнтів, кажуть у 380skincare. Тому бренд має високий відсоток повторних замовлень та величезну кількість позитивних відгуків. 

«Використовуємо виключно інгредієнти з доведеною ефективністю. Не експериментуємо з сумнівною сировиною. Не додаємо “модні” інгредієнти виключно заради  маркетингу, а тільки якщо вони дійсно мають сенс у конкретному продукті. Не використовуємо агресивні компоненти. Більшість наших продуктів також не мають у складі барвників та віддушок, тому підходять для чутливої шкіри, схильної до алергій. Наприклад, нашими засобами для тіла часто користуються мами для купання дітей», – наголошує Анастасія.  

Соціальна місія 

За запитом волонтерів бренд відправляє гігієнічні засоби та косметику жінкам військовим на фронт. Також регулярно бере участь у благодійних заходах у якості  партнерів. Наразі 380skincare  має великі плани у напрямку розвитку благодійних проєктів та заходів.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram