Спецпроєкти

Україна вперше здобула золото на Cannes Lions — за проєкт «Мед мінних полів»


Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine стала першою українською командою, яка отримала золотого Каннського Лева на міжнародному фестивалі Cannes Lions 2025.

Подробиці

Відзнаку здобув соціальний проєкт «Мед мінних полів», який привертає увагу до проблеми замінованих територій України.

Проєкт реалізований спільно з аграрною компанією Kernel, Міністерством закордонних справ України та Dronarium Ukraine. На замінованому полі дрони засіяли медоносні трави, бджоли зібрали нектар, а з нього виготовили унікальний мед. Усі процеси проводилися з дотриманням безпеки.

Окрім золота в категорії Sustainable Development Goals, проєкт також здобув бронзу в Creative Commerce та потрапив до шорт-листа Titanium Lions.

Мед із замінованих полів розповсюджується як дипломатичний подарунок та у партнерських лімітованих серіях. Підтримати ініціативу можна на сайті проєкту.

Раніше ми розповідали, що українська піаністка Наталія Пасічник стала лауреаткою Культурної премії Асоціації друзів митців у Швеції.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь