Спецпроєкти

Як повномасштабна війна вплинула на медіа: дослідження Львівського медіафоруму


Львівський медіафорум оприлюднив аналітичне дослідження «Під тиском війни: становище медіа в Україні», яке охоплює період з лютого 2022 року до липня 2024-го.

Дані дослідження:

  • 28% медіа тимчасово припиняли роботу через війну;
  • 37% редакцій евакуювались повністю або частково;
  • 40% медіа і 44% журналістів зазнали матеріальних втрат;
  • 85% журналістів повідомили про психологічні проблеми;
  • 560 млн доларів — сума недоотриманих доходів;
  • 392 млн доларів потрібно для п’ятирічного відновлення галузі.

Найпоширеніші причини зупинки роботи — окупація, евакуація, фінансові труднощі та руйнування інфраструктури. Лише 3,5% постраждалих отримали повну компенсацію втрат.

Основні виклики для медіа — втрата рекламних доходів, нестача кадрів і неможливість довгострокового планування. Опитування охопило понад 200 редакцій та понад 400 журналістів.

Повну версію дослідження можна знайти на сайті Львівського медіафоруму.

Раніше ми розповідали, що тест із медіаграмотності пройшли 76 тисяч людей: це у 5,5 раза більше, ніж у 2023-му році. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь