Спецпроєкти

«Лавка Традицій» від «Сільпо» запускає літній курс «Фудпросвіти». Хто може податися?


1

Проєкт «Лавка Традицій» мережі супермаркетів «Сільпо» у партнерстві з компанією Mastercard запускає літній набір до гастрошколи «Фудпросвіта». Цей курс створений для підтримки виробників-початківців, які хочуть перетворити хобі на бізнес й вийти за межі власної кухні.

Кожна лекція побудована на прикладних кейсах — від вибору бізнес-моделі, реєстрації виробництва і логістики до комунікації, SMM і брендингу.

«Фудпросвіта — це відповіді на запитання, які виробники найчастіше ставлять нам у «Лавці Традицій». Як масштабуватись? Які документи потрібні? Як рахувати економіку проєкту? Як завоювати довіру гостей? Ми зібрали все в один курс, щоб підтримати наших локальних виробників і допомогти їм гучніше заявити про себе, а українцям дізнатися про класні українські продукти», — говорить Марина Булацька, керівниця «Лавки Традицій».

Навчання стартує 12 липня й триватиме до 16 серпня. У програмі — шість модулів, які можна пройти повним курсом, так і окремо. Формат — офлайн у Києві з паралельною онлайн-трансляцією для тих, хто не зможе бути присутнім. Зареєструватися можна на сайті школи.

Серед викладачів — бренд-амбасадорка «Академії Смаку» Аврора Огородник, керівниця «Лавки Традицій» Марина Булацька, експертка з грантів, засновниця школи ГРАНТОЗНАВСТВА та консалтингової компанії «Центр розвитку «ЧАС ЗМІН» Мар’яна Кобеля-Звір та Андрій Мандріка — консультант та тренер з управління продуктами (Ex-Head of Product: Rocket, «KOLOси підтримки ЗСУ» в фонді KOLO).

Курс реалізується у партнерстві з компанією Mastercard. Компанія пропонує знижку 20 % при оплаті повної програми «Фудпросвіта» карткою Mastercard.

Деякі випускники попередніх наборів уже стали виробниками «Лавки Традицій» або знайшли свої канали збуту — від фудмаркетів до кав’ярень.

Раніше ми повідомляли, що LITKOVSKA представляє Pre-Fall 2025.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь