83k

  • Be in trend
  • Життя
  • Культура
  • Люди
  • Тести
  • Be in tech
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • BIT Video
  • Колонки
Спецпроєкти
Партнерські
Кар'єрний навігатор
Купуй Українське
  1. BIT.UA
  2. Блоги
  3. Андрій Крупкін
  4. Яким має бути менеджер із продажу?

Яким має бути менеджер із продажу?

Колонка Be in trend

SHARE TWEET POCKET

Андрій Крупкін

засновник консалтингової компанії «Бюро продажів»

Ця колонка продовжить попередню тему щодо заперечень у продажах. Хотів би поговорити про рішучість і наполегливість. Ви знаєте, що ці якості можуть творити дива? Так, і особливо, коли ви – менеджер із продажу.

У мене є одна дуже повчальна історія, яка може стати корисною для вас. Почалася вона з того, що я «змусив себе» не повірити в те, що після 10 дзвінків тому самому клієнтові нічого не можна добитися.

Річ у тім, що я для себе поставив завдання дістати від нього вигідну угоду. Клієнт був важливий для мене, а мета – конкретна й досяжна. Одне тільки заважало: після 10 дзвінків клієнт все одно ігнорував мене й не йшов на контакт.

Коли вдесяте я поклав трубку, одне тільки спадало на думку: «І ти так просто відмовишся від того, що для себе намітив? Ні, не на того напали!».

Я встав і пішов одягатися. Нікому нічого не сказавши в офісі, зібрався та поїхав на зустріч. Саме тоді я вирішив, що просто зобов’язаний побачити цю людину. Я маю хоча б подивитися, який вигляд має той, хто зміг сказати 10 разів «ні».

Коли я під’їхав за адресою, то набрав клієнта ще раз і запитав, як до нього можна потрапити. Він розказав, де знайти офіс і знову поклав трубку. Мене аж розпирали почуття обурення й азарту досягнення мети! Це вже було схоже на якусь гру.

Дорогою я забіг у супермаркет і купив пляшку коньяку: «Раптом знадобиться», – майнула думка. Коли я підійшов до зазначеного офісу, там мене зустрів чоловік. Виявилося, що це помічник мого «незговірливого» ЛПР.

Помічник запитав: «Вам призначено?». Я відповів: «Так, мене чекають». А що ще мені залишалося говорити, коли я вже стояв у їхньому офісі у дверях?

– «Добре, тоді проходьте».

І мені відчинили…

За дверима я побачив картину, яка відразу дала відповідь на всі мої запитання:

  • Чому 10 разів мене не чули й не хотіли чути?
  • Чому мені 10 разів відмовляли й не погоджувалися?
  • Чому я не міг дістати необхідної інформації?

Відповідь виявилася простою: вони всією компанією сиділи та святкували, були в дуже нетверезому стані.

Як відпрацювати будь-яке заперечення?
Що буде з продажами в Україні у 2025 році?
Як продати будь-що у світі: чи потрібні скрипти продажів

Чорт! От воно що! 10 разів я телефонував людині, яка була вже не на роботі, а на відпочинку, та ще й не зовсім твереза. Такі реалії наших суворих буднів, але що ж залишалося робити, коли я вже був там?

«Що за привід?», – запитав я.

До мене спиною сидів чоловік, який не обернувся ні коли я зайшов, ні коли я почав говорити. Мені відповіли, що в генерального директора корпорації день народження, тому всі з 10 ранку його душевно вітають. Рукою показали на того ж чоловіка, який сидів до мене спиною.

Він повернувся. У цей момент я, не розгубившись, засунув руку в портфель і витягнув звідти пляшку коньяку зі словами: «Ну, тоді я приєднуюся до привітань!». Секундна пауза…

Генеральний запитав у мого «незговірливого»:

– Це що, той самий?
– Так.
– Який тобі весь день набридав дзвінками?
– Угу, ще й так настирливо.

Іменинник усміхнувся, простягнув руку за коньяком і сказав: «Ну ти справжній комерсант! Сідай давай до нас, чого стоїш?».

У цей вечір я отримав пакет необхідних документів. Це виявилася компанія з великою кількістю виробничих потужностей. Мені дали згоду на підписання договору з дуже вигідними умовами. Вечір я провів у компанії вже не клієнтів, а співрозмовників про бізнес, зарплати, розвиток і можливості просування. У мене запитували, якою я бачу нашу співпрацю та чим можу допомогти їм.

Я відчув свою внутрішню перемогу. І це тільки підштовхнуло мене до наступних! Упевнений, що Лі Якокка та Джо Джерард відчували те ж саме на початку своєї кар’єри. Чого й вам бажаю! І я хочу це відчувати знову й знову.

Для досягнення успіху нам необхідні три складових: мрія, віра в себе та працьовитість.

Підсумовуючи, хочу сказати: Вам відмовили 10 разів? Не бійтеся постукати й 11-й. Успіх любить наполегливих. Я переконуюсь у цьому постійно!

Думка редакції може не збігатися з думкою автора колонки. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Поділитися: SHARE  TWEET  POCKET 
Наші колумністи
Тетяна Полянська
HR-директорка в групі компаній Андрія Крупкіна
Наталія Мудрак
Talent Acquisition Lead у PlantIn
Андрій Крупкін
засновник компанії «Бюро продажів»
Олег Цегельник
автор каналу Crypto Oleg
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
  • Життя
  • Люди
  • Тести
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • Карта сайту
  • Про bit.ua
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
83k

bit.ua - медіа про життя як воно є і технології, що на нього впливають. Все на одній платформі: я і tech. наукпоп. культура. секс. соціальні проєкти. тести. Використання матеріалів bit.ua можливе тільки з активним посиланням на сайт bit.ua.
Редакція: editor@bit.ua Щодо реклами звертайтеся на пошту adv@bit.ua. Медіа-кіт за посиланням.
Розробка сайту Партнер по SEO Netpeak
curved-arrows Created with Sketch. більше новин