Спецпроєкти

В Україну повертаються персоналізовані пляшки Кока-Кола з іменами


Кока-Кола повертає легендарну кампанію «Ділись Кока-Кола» (Share a Coke), яка вперше з’явилася у 2011 році й стала прикладом унікальної персоналізації в історії індустрії напоїв. Оригінальну ідею вподобали чимало українців: замість логотипа на етикетці можна було знайти ім’я — власне або ж друга.

Тепер бренд закликає ділитися напоєм із тими, хто поруч — щоб святкувати дружбу, створювати нові спогади й відчути магію особистого спілкування. У часи, коли більшість комунікації відбувається в онлайні, Кока-Кола нагадує про важливість справжніх емоцій.

Згідно з дослідженням, 72% «зумерів» надають перевагу автентичності й прагнуть реального контакту з іншими людьми. І хоча цифровий простір зближує нас, саме моменти проведені разом у житті поза екраном залишаються найціннішими.

«У сучасному цифровому світі важливо не забувати про цінність дружби та людського спілкування. Кампанія «Ділись Кока-Кола» нагадує, що найяскравіші спогади з’являються тоді, коли ми разом і відчуваємо магію людського зв’язку: спонтанний сміх, щирі емоції, дружні історії, розказані за пляшечкою Кока-Кола — саме це робить наше життя по-справжньому особливим», — розповідає Тетяна Ставицька, керівниця напрямку комунікацій та сталого розвитку компанїі Кока-Кола в Україні.

Персоналізовані пляшки вже з’явилися на полицях магазинів. Шукайте своє ім’я — або ім’я когось важливого для вас — і діліться емоціями та магією з тими, хто поруч.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь