83k

  • Be in trend
  • Життя
  • Культура
  • Люди
  • Тести
  • Be in tech
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • BIT Video
  • Колонки
Спецпроєкти
Партнерські
  1. BIT.UA
  2. Блоги
  3. Катя Костенко
  4. Час краху чи нових можливостей? Як за часів кризи зробити свій бізнес успішним

Час краху чи нових можливостей? Як за часів кризи зробити свій бізнес успішним

Колонка Be in trend

SHARE TWEET POCKET

 

Катя Костенко

fashion-аналітикиня, трендвотчерка, AD, випускниця Istituto Marangoni, продюсерка

Щойно настає чергова криза, відкриваються нові можливості! Це відома істина, не мною придумана. І водночас майже ніхто до кінця не розуміє, що це означає і де ж вони, ці можливості.

Світ, у якому ми живемо, змінюється щомиті, стрімко й неминуче. Протистояти змінам нерозумно й безглуздо. Що ж тоді робити? Прийняти їх, переосмислити, щоб побачити можливості й почати діяти вже зараз. 

І почати треба з відповіді на просте запитання: а чого мені самому/-ій хотілося б у цей нелегкий період?

То чого саме вам хочеться, коли все навколо руйнується, взаємини перекроюються і взагалі панує повна невизначеність?

Є гіпотеза, що під час кризи кожному хочеться, щоб його пожаліли – адже саме йому нібито найгірше за всіх. Злітає попит на турботу, під час кризи небезпечно геройствувати – можна нарешті поплакатися й пожаліти себе. Чекаєш на підтримку, і не тільки морально-психологічну, а реальну – зниження цін, отримання бонусів та інших плюсів, бо грошей-то і так немає!

Я підготувала для вас невеличкий матеріал. Тут аналітика, можливі прогнози й деякі підказки, як краще діяти за часів кризи.

Пандемія коронавірусу вже перекроює цілі галузі – від монстрів бізнесу до крихітних сімейних компаній. Змінюються моделі продажів, постачання, поведінки і вся економіка загалом.

Багато галузей опинилися на межі виживання. Ми бачимо падіння попиту на безліч послуг, а деякі зовсім поставлені на паузу або «померли». З іншого боку, можна помітити, що є ті, хто не просто залишився на плаву, але зберіг і примножив свій бізнес.

Глобальний світовий спад економіки призведе до більш тривалого застою, який, як кажуть експерти, буде важчим і болючішим за кризи 2008 і 2014 років.

Найперша можливість, яку ми отримали в поточній ситуації, – зробити свій тон комунікації більш людяним і відкритим або навіть виправити свій імідж. Покажіть, що ви готові підтримувати клієнтів, партнерів, поясніть, як збираєтеся це робити. Але будьте обережні й лаконічні – зайвий раз спекулювати на цій темі не варто.

Зробіть ставку на візуальний контент

Коли немає можливости спілкуватися зі своєю аудиторією офлайн, контент-маркетинг стає головним інструментом просування бренду. Сьогодні вже не залишилося сумнівів: креативний, емоційний візуальний контент допомагає розпалювати й підігрівати зацікавленість, він надихає на дії.

Стильні, сміливі та провокативні фото та відео стають вірусними й сприяють просуванню, впізнаваності та популярності.

Якісний, оригінальний дизайн – невіддільна частина маркетингу в будь-якому бізнесі. Можна навіть сказати, що грамотна PR-стратегія й унікальний дизайн створюють симбіоз для гармонійного просування бренду.

Як монетизувати свою творчість?
Як створити класний візуальний контент для соцмереж і бізнесу
Яким буде світ після кризи? Сценарії розвитку людства

Дизайн стає мистецтвом

Ілюстрації-колажі, мазки, штрихи – тенденція поза часом, яка кочує з року в рік. Тут вітається будь-яка імпровізація: ручна робота, векторний малюнок або ручна робота в поєднанні з комп’ютерною графікою.

Журнал The New Yorker – наочний приклад того, що ілюстрації є трендом на всі часи. За 95 років існування тижневик жодного разу не зраджував своїм традиціям: кожен номер прикрашає ілюстрована обкладинка. Рекомендую подивитись на Netflix чудовий серіал «Абстракція. Мистецтво дизайну» (Abstract: The Art of Design). Гарна якісна ілюстрація – гарантія унікальности й упізнаваности. Може, ми й дорослішаємо, але все одно продовжуємо любити красиві картинки.

Приділіть увагу шрифтaм. Візуальна гра з текстом викликає бажання розглядати зображення довше. Букви можуть набувати різних форм і складатися в цікаву графіку. Наприклад, у тексті основною функцією завжди була передача інформації, але тепер він стає самостійним графічним елементом.

Кінетична типографіка у 2020-му розквітла як ніколи раніше. Так, ми звикли бачити текст у вигляді консервативних нерухомих букв. Та тепер усі символи і знаки на наших екранах почали танцювати, розтягуватися і навіть левітувати. Великий простір для анімації типографіки дають і варіативні шрифти, які теж і далі розвиваються: з’являються дедалі нові й нові.

Психодел і відвага у вiзуалi

Кислотні відтінки, техно, трохи 90-х. Тренд для відважних, для тих, хто крокує в ногу з часом. Нині його активно використовують для відеороликів, але тенденція поширюється як вірус у багатьох сферах маркетингу. Підходить не всім: старовіри і консерватори можуть відчути у кращому разі подив. Але ті, хто готовий ризикувати, уже використовують усі сміливі ідеї.

Підбиваючи підсумки, хочу виділити одну загальну приємну тенденцію: унікальність вiзуального контенту є не просто трендом – вона стає базовою потребою в просуванні будь-якого бренду. В епоху інформаційного перенасичення важливо створювати такі візуальні матеріали, на яких мимоволі буде зупинятися погляд. Потрібне щось несподіване, незвичне і нестандартне, тому бренди використовують усілякі способи, щоб виділитися.

Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.

Як монетизувати свою творчість?
Як створити класний візуальний контент для соцмереж і бізнесу
Яким буде світ після кризи? Сценарії розвитку людства
#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Поділитися: SHARE  TWEET  POCKET 
Наші колумністи
Сергій Ніжинський
Експерт з гендерних питань, заступник Міністра соціальної політики 2019-2020 рр
Андрій Дехтяр
СЕО компанії Rozdoum
Ольга Семенова
юристка, адвокатка
Ігор Сироватко
керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
  • Життя
  • Секс
  • Люди
  • Тести
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • Карта сайту
  • Про bit.ua
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
83k

bit.ua - медіа про життя як воно є і технології, що на нього впливають. Все на одній платформі: я і tech. наукпоп. культура. секс. соціальні проєкти. тести. Використання матеріалів bit.ua можливе тільки з активним посиланням на сайт bit.ua.
Редакція: editor@bit.ua Щодо реклами звертайтеся за телефоном +38 063 292 5877 (+ Telegram) або пишіть на пошту adv@bit.ua. Медіа-кіт за посиланням. Наші спецпроєкти можна переглянути тут.
Розробка сайту Партнер по SEO Netpeak
curved-arrows Created with Sketch. більше новин