Замість Zoom і Meet. 5 інструментів для гібридних івентів, які апгрейднуть ваші заходи
Гібридні івенти впевнено прямують до того, щоб стати стандартом для заходів у майбутньому. Зараз три з чотирьох організаторів вважають, що впродовж року індустрія об’єднає особисті та віртуальні зустрічі в один формат.
Але гібридні заходи вимагають від івенторів впровадження нових технологій та інструментів. Як керівник івент-простору PMHUB я можу поділитися п’ятьма небанальними сервісами, які поліпшать кожен «офлайн плюс онлайн» захід.
Party.space
Party.Space — сервіс, який створює віртуальні кімнати для гостей заходу. Водночас самі кімнати можуть бути різними — або нейтральним офісним приміщенням, або центром запуску SpaceX для більшого залучення учасників.
Party.Space відмінно працює як для онлайн-заходів, так і для гібридних івентів. Ми в PMHUB, наприклад, використовували його під час конференції ProductCamp Ukraine: запрошували онлайн- й офлайн-гостей у кімнату та влаштовували квізи. За історії про повчальні та просто цікаві факапи видавали призи — і дістали відмінні відгуки від гостей.
Об’єднати віртуальних й очних гостей складно — найчастіше чату в YouTube не вистачає. Але водночас це важливе завдання: гібридні івенти будуть одними з найпоширеніших у майбутньому, і до цього потрібно бути готовим вже зараз.
Glisser
Ще один інструмент для залучення — Glisser. Це повноцінна платформа для онлайн (і гібридних) івентів, але в неї є кілька важливих особливостей. Тут, наприклад, можна влаштовувати квізи для всіх гостей заходу, а у спікерів є можливість ставити «контрольні» запитання, щоб авдиторія краще запам’ятала матеріал.
Цей інструмент можна використовувати й для аналітики. Учасники події можуть просто в платформі ставити оцінки доповідям і давати розгорнутий фідбек. Для організаторів ця інформація буде також доступна.
Slido
Сервіс трохи простіше — Slido. Він поєднується з багатьма платформами, включно з YouTube й Vimeo, та працює за простим принципом. Тут є три інструменти: Q&A-сесії, опитування та квізи. Усе це оформлено в мінімалістичний, простий дизайн, який зрозумілий із першого кліка.
Наприклад, під час доповіді про електромобілі можна дізнатися, скільки людей у залі та на трансляції водить електричні машини — і набути їхнього досвіду. А складні виступи на кшталт гайдів із продуктової аналітики можна супроводжувати невеликими опитуваннями, щоб закріплювати здобуту інформацію.
twine
Головний біль кожного організатора гібридних івентів — нетворкінг. Об’єднати віртуальних гостей одне з одним, а ще й залучити офлайн-учасників — завжди справжній виклик.
Сервіс twine запускався як платформа для спілкування з випадковими людьми під час пандемії та локдауну. Але потім його засновники змістили фокус на івенти. Тепер twine — це інструмент, який допоможе зібрати учасників конференції (до 5 осіб) в одну кімнату й дати їм можливість познайомитися, обмінятися ідеями та інсайтами.
Серед додаткових можливостей тут — швидкий обмін контактною інформацією, а також аналітика та звіти для платних користувачів.
Interactio
Гібридні івенти відкривають для організаторів нові можливості. Особливо — нову авдиторію. Онлайн-гості можуть підключатися до заходу з усього світу, і обмеженням тут є лише мова.
Сервіс Interactio намагається розв’язати цю проблему. Він надає для івенту інтерпретаторів (перекладачів) і підключає їх безпосередньо до стороннього сервісу, на якому відбувається трансляція. У такий спосіб організатори можуть радикально розширити авдиторію — додати англомовну, іспаномовну або будь-яку іншу.
У партнерстві з PMHUB відбулися кілька міжнародних конференцій серії PM GO. Вони транслювалися відразу трьома мовами — українською, російською та англійською, причому все робили своїми силами: залучали перекладачів, регулювали обладнання. Interactio в цьому може дати організаторам альтернативу та взяти на себе частину роботи.
Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.