Навіщо дізнаватися про компанію перед співбесідою?
Автор
Андрій Крупкін |
засновник консалтингової компанії «Бюро продажів» |
Так хотів розписати все красиво й по пунктах, навіть почав писати, але стер усе геть… Тому далі лиш те, що відчуваю.
Повага, друзі, ПО-ВА-ГА! Ось головна причина.
Таке відчуття, що сучасний претендент взагалі не знає, що таке повага.
Усі хочуть працювати в крутих компаніях, з крутими керівниками, заробляти від $2000, хочуть, щоб роботодавець дбав і цінував. Так шалено хочуть, що їхнє бажання вже переросло у вимогу. Але водночас люди йдуть на співбесіду, навіть не дізнавшись, яка діяльність компанії.
Поясніть мені, як це так?
Тут мала б далі йти нецензурна лексика, але ж ми всі виховані люди).
Друзі, якщо ви хочете досягти більшого – виявляйте повагу.
Повага до близьких, друзів, батьків, оточення, можливостей, роботодавців, колег… Поважайте всіх, а насамперед – себе.
Неповага до роботодавця – це:
- не дізнатися, яка діяльність компанії;
- написати резюме на тяп-ляп;
- запізнитися на співбесіду;
- одягнутися на співбесіду як на пляж;
- вийти в zoom з авто або з пішої прогулянки;
- ображатися, якщо тебе не взяли на роботу.
Хто не зверне уваги на неповагу?
Є компанії, яким начхати на всі ці пункти. Але ними керують ті власники, які часто скаржаться: «Що за чорт? Чому від мене пішли люди, я ж їм плачу нормальну зарплатню?». Хм, значить, питання не в грошах.
«Йдуть не з компаній, уникають керівників», – говорить золоте правило командоутворення. Ідуть найчастіше від тих, хто не поважає свою команду.
Якщо у вас усе хріново, власник мудак, зарплата маленька та взагалі, багато винних у ваших невдачах – подивіться на себе збоку. Ви гідні бути зараз у тому місці, де перебуваєте. А може проблема не в комусь, а саме у вас?
Навіщо дізнаватися про компанію перед співбесідою?
Найуразливішим претендентам, які так і не зрозуміли, що ж тут поганого – «не знати, яка діяльність компанії», скажу цитатою з мого улюбленого фільму:
«Я б побажав вам удачі, але ви все одно не знаєте, що з нею робити» – «Glengarry Glen Ross» (або ж у нас фільм дістав назву «Американці»).
Так що, друзі, бажаєте мати роботу мрії? Тоді варто для початку просто погуглити все про компанію, де і є ця сама робота-мрія.
Успіху!
І не забувайте про повагу!
Раніше я писав, що таке групові співбесіди та навіщо вони роботодавцю.
Думка редакції може не збігатися з думкою автора колонки.