Чотири типи працівників у компанії
Головне, що я зрозумів за роки своєї роботи в продажах – 90% успіху компанії залежить від команди. Якщо людина розділяє цінності компанії, обожнює свою роботу й не боїться ризикувати – вітаю, цей працівник сприятиме росту вашого бізнесу!
Приймаючи людей у свою компанію «Бюро продажів Андрія Крупкіна», я завжди знайомлю їх із нашою філософією, пропоную ознайомитися із цінностями й прошу зворотний зв’язок: як людина їх розуміє та інтерпретує.
Простими словами, філософія – це цінності, принципи та правила, якими ми керуємося в компанії.
За роки своєї кар’єри я зібрав філософії, статті та притчі, які вплинули на мене. Природно та закономірно: те, що впливає на мене, впливає на Бюро.
Надалі заплановано цикл статей, де я поділюся своїм баченням будування бізнесу в умовах сучасності, а також притчами, життєвими уроками, книгами та фільмами, які дуже вплинули на мій світогляд і на мою компанію.
Сьогодні розповім про чотири типи працівників та про те, як кожен із них впливає на ваш бізнес.
Ми класифікуємо працівників за продуктивністю з допомогою системи, яку запропонувала компанія Performia.
Отже, під час періоду адаптації ми намагаємося визначити тип працівника. Нам це потрібно, щоб співпрацювати тільки з відповідальними фанатами своєї справи.
Злагоджена команда – частина нашої філософії.
Перформер
Від англійського to perform – робити й доводити до кінця. Performer – той, хто робить і доводить справу до кінця. Відповідальність – його друге ім’я.
Ви відразу побачите такого працівника. Це людина, яка проявляє ініціативу та не боїться приймати рішення:
- побачить те, що потрібно поліпшити;
- знайде відповідне рішення;
- втілює ідеї в життя;
- не потребує затвердження або мотивації – відповідає сама за себе.
Такі працівники завжди досягають високих посад або починають свій бізнес. Якщо ваш менеджер із продажу перформер, то задумайтеся про його підвищення.
Діяч
Він же виконавець. Ви делегуєте обов’язки – діяч їх виконує.
Цей працівник не буде проявляти ініціативу та стрибати вище за голову. Але варто вам правильно забрифувати виконавця, і він зробить все якісно та вчасно.
Успіх компанії залежить від хороших діячів. Але є й погані діячі, які зберігають тенденцію до перетворення у ПДН.
Потенційне джерело невдач – ПДН
Працівник, який створює проблеми.
Причому може створювати їх різними способами: від банальних запізнень до неправильного виконання робочих завдань.
Ваш ПДН перестав працювати? Досить пригрозити звільненням – і його KPI зросте. Ви залишаєте такого працівника в спокої – продуктивність відразу знижується.
ПДН ухиляється від роботи та продовжує завдавати шкоди компанії.
Пригнічена особистість
Працівник, який ненавидить свою роботу. Проблема в тому, що ПО часто не помічають власної ненависті та небажання працювати.
ПО поводиться добре. Це може бути відповідальний працівник або незамінний фахівець. Однак варто кораблю потрапити в шторм – пригнічена особистість активує режим руйнування.
У компанії з’являться плітки. ПО почне цькувати між собою інших працівників.
Пригнічена особистість знижує бойовий дух компанії, знецінює корпоративні та людські цінності.
Ось чому період адаптації такий важливий! Порада від мене: уважно придивіться до людини, яку берете на роботу. Якщо починаєте бачити прояви типів ПДН чи ПО – краще розпрощатися відразу, ніж витрачати нерви та час на «перевиховання».
Бажаю вам знаходити «своїх» людей, щоб ваші команди складалися лише з діячів та перфомерів!
Думка редакції може не збігатися з думкою автора колонки.