Спецпроєкти

Для бізнесу та розваг: Microsoft показала свою концепцію метавсесвіту


Під час осінньої конференції Microsoft Ignite 2021 компанія представила своє бачення метавсесвіту та перші готові продукти для віртуальної реальності.

Зокрема компанія вже розробила свою платформу для спільної роботи в метавсесвіті – Microsoft Mesh.

Ми вирішили розібратися, як корпорація бачить свою версію метавсесвіту та чому ця концепція значно відрізняється від метавсесвіту by Meta.

Спільна віртуальна реальність – Microsoft Mesh

Основою метавсесвіту від корпорації Microsoft можна назвати платформу для спільної роботи у віртуальній реальності з 3D-аватарами – Microsoft Mesh. У цьому й полягає головна відмінність від ідей Цукерберга – Microsoft вже створює практичні продукти для компаній і бізнесу та продає їх, водночас як Meta малює захопливе майбутнє, але поки що має мало дієвих інструментів.

Microsoft Mesh – це онлайн-платформа, де за допомогою віртуальної або доповненої реальності можна створювати та відвідувати віртуальні офіси компаній або інші простори. Користувачі можуть відвідувати різні віртуальні локації у вигляді своїх 3D-аватарів. На презентації CEO Microsoft Сатя Наделла розповів, що за допомогою Microsoft Mesh уже зміг відвідати лікарню в Британії, завод Toyota та Міжнародну космічну станцію.

У 2022 році технологію Mesh планують інтегрувати в Microsoft Teams. Це дозволить офісним працівникам відвідувати робочі зустрічі й конференції, в офісах або конференц-залах у вигляді своїх 3D-аватарів. На думку очільника Microsoft Teams, ця технологія зніме напругу від «зум» конференцій у колишніх офісних працівників.

У віртуальний офіс можна буде потрапляти за допомогою VR-гаджетів виробництва Microsoft або будь-якої іншої компанії. Також потрапити на зустріч можна буде й без спеціальної техніки, але тоді замість 3D-аватара буде 2D варіант.

Microsoft Mesh можна буде використовувати в різних галузях

Для конференції партнер Ocean X разом із режисером Джеймсом Кемероном вже створили продукт на основі Microsoft Mesh. Вони презентували «голографічну лабораторію», де вчені зможуть працювати одне з одним, перебуваючи в різних куточках світу, і разом робити нові відкриття.

Ще одним варіантом використання платформи є можливості для туристичних компаній. Вони, наприклад, зможуть запускати віртуальні подорожі в різні куточки світу, розробляючи їхню віртуальну модель. Можна буде проєктувати будівлі та вулиці, архітектурні особливості та багато іншого.

«Microsoft Mesh дозволяє створити в користувачів повне відчуття присутності. Наприклад, у людей складатиметься враження, що вони в одній кімнаті, навіть коли вони перебувають на різних континентах. Користувачі можуть взаємодіяти з 3D-контентом або одне з одним через програми з підтримкою Mesh на будь-якій платформі або пристрої. За допомогою Mesh можна організувати так звану «холопортацію», передаючи фотореалістичне зображення в змішаній реальності, а також створювати віртуальні аватари, за допомогою яких можна виражати емоції», – зазначають у Microsoft.

Метавсесвіт у Xbox

Microsoft планує впровадити концепцію метавсесвіту також і в Xbox.

«Можете бути цілком впевнені, ми зробимо в іграх щось. Якщо взяти Halo як гру – це метавсесвіт. Minecraft – метавсесвіт, і Flight Sim теж. У якомусь сенсі зараз вони 2D, питання в тому, чи можна перенести їх у тривимірний світ, і ми точно плануємо це зробити», – заявив CEO Microsoft Сатя Наделла.

Трансформація ігор у тривимірний світ – це одні з найочікуваніших змін, на які чекають геймери. Погодьтеся, було б круто, якби гравці Minecraft, Halo або Flight Sim змогли спільно досліджувати й будувати світи в цих іграх за допомогою VR- або AR-гарнітур.

Наприклад, Flight Sim та Minecraft вже підтримують VR-гарнітури. Проте це все ще не те, чого хочеться. Адже хочеться вже могти перебувати в іграх «фізично», спілкуватися в реальному часі з іншими гравцями та багато іншого. Щось подібне й планує створити ̶F̶a̶c̶e̶b̶o̶o̶k̶ Meta.

#bit.ua
Читайте нас в
Telegram
Мы в Телеграме
подписывайтесь