Cпецпроекти

Як працює автомобільна промисловість в умовах епідемії коронавірусу


У період карантину українські компанії трансформують бізнес-послуги, максимально переводячи їх у безконтактний режим. Серед головних змін – адресні доставки продуктів і послуг для припинення поширення COVID-19.

Сектор автомобільної промисловости також запроваджує нові послуги і правила роботи для безпечного обслуговування клієнтів на час карантину.

Щоб обмежити кількість контактів з клієнтами, бренди Jaguar та Land Rover запровадили дистанційний тест-драйв з адресною доставкою та адресну доставку нового автомобіля. Також стає доступним дистанційний сервіс – за домовленістю автомобіль забирають під будинком вранці і повертають ввечері після сервісу. Клієнти отримують авто за вказаною адресою повністю обробленим усіма засобами дезінфекції.

Послугу можна замовити в дилерських центрах онлайн або по телефону, а розрахуватися за допомогою інтернет-банкінгу. Авто для тест-драйву та придбаний автомобіль доставлять за вказною адресою на автовозі.

Офіційні дилерські центри в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі та Одесі працюють із дотриманням рекомендацій МОЗ та Кабінету Міністрів України. Серед головних правил перебування клієнтів на території:

  • допуск тільки в масці та рукавичках;
  • на вхідному контролі – скринінг безконтактним термометром;
  • розподілено зони перебування: 1 особа на 10 кв м закритого приміщення, до відділу клієнти заходять по одному;
  • мінімізовано обіг готівки через безконтактний розрахунок;
  • перед входом до території розміщено антисептичні засоби для рук.

Усі зони очікування на території дилерських центрів тимчасово не працюють, щоб мінімізувати кількість контактів у приміщеннях. На період карантину клієнтів просять мати із собою документи, які посвідчують особу.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: