Як працює автомобільна промисловість в умовах епідемії коронавірусу
У період карантину українські компанії трансформують бізнес-послуги, максимально переводячи їх у безконтактний режим. Серед головних змін – адресні доставки продуктів і послуг для припинення поширення COVID-19.
Сектор автомобільної промисловости також запроваджує нові послуги і правила роботи для безпечного обслуговування клієнтів на час карантину.
Щоб обмежити кількість контактів з клієнтами, бренди Jaguar та Land Rover запровадили дистанційний тест-драйв з адресною доставкою та адресну доставку нового автомобіля. Також стає доступним дистанційний сервіс – за домовленістю автомобіль забирають під будинком вранці і повертають ввечері після сервісу. Клієнти отримують авто за вказаною адресою повністю обробленим усіма засобами дезінфекції.
Послугу можна замовити в дилерських центрах онлайн або по телефону, а розрахуватися за допомогою інтернет-банкінгу. Авто для тест-драйву та придбаний автомобіль доставлять за вказною адресою на автовозі.
Офіційні дилерські центри в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі та Одесі працюють із дотриманням рекомендацій МОЗ та Кабінету Міністрів України. Серед головних правил перебування клієнтів на території:
- допуск тільки в масці та рукавичках;
- на вхідному контролі – скринінг безконтактним термометром;
- розподілено зони перебування: 1 особа на 10 кв м закритого приміщення, до відділу клієнти заходять по одному;
- мінімізовано обіг готівки через безконтактний розрахунок;
- перед входом до території розміщено антисептичні засоби для рук.
Усі зони очікування на території дилерських центрів тимчасово не працюють, щоб мінімізувати кількість контактів у приміщеннях. На період карантину клієнтів просять мати із собою документи, які посвідчують особу.