Уперше за 40 років люди стали споживати менше цукру – дослідження
Пандемія коронавірусу спровокувала падіння попиту на солодкі напої та кондитерські вироби. Так мало цукру вживають вперше за останні 40 років – пише Bloomberg.
Агентство посилається на дані аналітиків з компанії Czarnikow Group. Вони проаналізували продажі Coca-Cola Co., Nestle SA, PepsiCo Inc. та інших брендів, які займаються виробництвом солодких газованих напоїв і цукерок. Згідно з їхніми підрахунками, за перші три тижні квітня продажу продукції компаній Coca-Cola впали на 25%. Падіння прогнозують і у другому кварталі 2020 року. Аналогічним чином ситуацію оцінюють і в PepsiCo Inc.
Схожа ситуація і серед брендів кондитерських виробів. Наприклад, у Німеччині, де рівень споживання цукру традиційно високий, половина учасників ринку кондитерських виробів повідомила про падіння продажів.
«Удома потреба в солодощах значно нижча, на відміну від місць культурно-масових заходів або кінотеатрів, де можна випити літр лимонаду і не помітити цього», – припустив експерт лондонського відділення Czarnikow Бен Сід.
Аналітики прогнозують скорочення світового споживання цукру на 1, 2%.
Пандемія загалом сильно вдарила по бізнесу, так чи так пов’язаного з продажем продуктів харчування. І все ж багато компаній знаходять способи залишатися на плаву. Наприклад, у Швеції нещодавно відкрився ресторан зі столиками в лісі, на краю пірса та на пляжі. У такий спосіб заклад під назвою Nowhere спонукає гостей дотримуватися соціальної дистанції.