У США відмовляться від слова «ескімо». Назву визнали образливою для ескімосів
На тлі суспільних дебатів про расову нерівність американський виробник морозива Dreyer’s (дочірня компанія Nestle) відмовиться від назви десерта «ескімо» (Eskimo Pie) як від образливої для ескімосів.
Ескімосами вважаються групи корінних народів Аляски, півночі Канади, Чукотки і Гренландії.
«Ми зобов’язані бути частиною рішення щодо расової рівности й визнаємо, що цей термін зневажливий», — заявила Елізабел Маркес, керівниця відділу маркетингу Dreyer’s.
Також компанія змінить візуальну складову бренда. Зараз на логотипі морозива «ескімо» зображений хлопчик у традиційному одязі ескімосів.
Інші бренди також відмовляються від логотипів, що транслюють расистські стереотипи. Так, PepsiCo Inc змінить назву та логотип частини своєї продукції, суміші для млинців та сиропу «тітки Джемайми». «Рис дядька Бена» від Mars Inc, «Сироп місис Баттерворт» ConAgra Brands Inc, каша Cream of Wheat від B&G Foods Inc також будуть в новій упаковці.
Найпопулярніші бренди долучаються до боротьби з расизмом. Наприклад, Nike випустив ролик проти расизму. Відео пов’язане з подіями протестів у США, які тривають і досі. У зверненні обігрується незмінний 30-річний слоган компанії Just Do It («Просто зроби»). З огляду на останні події бренд пропонує «не робити» – не заплющувати очі на існування расизму.
Також раніше стрімінговий сервіс HBO Max прибрав з доступу фільм «Віднесені вітром», знятий за романом Маргарет Мітчелл. Це аргументують тим, що у стрічці «зображено деякі етичні та расові забобони, які, на жаль, були поширені в американському суспільстві».
Ми випустили великий матеріал, в якому розглядали поняття толерантности та репресивної толерантности, а також витоки таких явищ, як расизм, шовінізм та ксенофобія. Розібралися у причинах, чому ми всі ще не стали толерантними. Йдеться і про пропаганду толерантности, всупереч якій люди й далі прикриваються «традиційними цінностями». Почитати цей матеріал можна тут.