Як американський горор з нульовим бюджетом став лідером прокату в США під час карантину
Як зняти горор з нульовим бюджетом, що стане лідером прокату? Розказують режисери, яким це вдалося.
Через пандемію всі кінотеатри в США зараз зачинені. Двоє друзів – режисер із Нью-Йорка Крістіан Нільсон та ютубер Ерік Табач вирішили скористатися цим і прийшли до геніальної ідеї: якщо їм вдасться показати свій фільм хоча б в одному кінотеатрі, то стрічка очолить рейтинг кінопрокату в США.
«Минулого місяця ми з ютуб-блогером Еріком Табачем говорили про те, що кінотеатри по всій країні закриті через пандемію. Ми жартували, що будь-який фільм, який покажуть в кінотеатрі, миттєво очолить касові збори. Розуміючи, що ця унікальна ситуація – лазівка, ми розробили план ... », – розповів Нільссон у себе на сторінці у фейсбуку.
За тиждень вони зняли фільм-горор «Відписка» (Unsubscribe) з нульовим бюджетом, за добу написавши до нього сценарій.
За сюжетом п’ять ютуберів приєднуються до відеодзвінків, після чого їх починає переслідувати загадковий інтернет-троль.
Зйомки відбувалися в зум-конференції, а головні ролі виконали ютуб-блогери і кілька інших акторів. Головну роль у «Відписці» зіграв Чарлі Тахен («Озарк»), якого ви можете знати із серіалу Netflix «Озарк».
Фільм показали 10 червня в місті Вестгемптон Біч у порожньому залі для глядачів. Нільсон разом з Табачем орендували цілий кінотеатр та викупили всі квитки на сеанс, щоб залишити собі кожен долар від продажу квитків і повернути витрачені гроші. За даними касового трекера Box Office Mojo «збори» склали 25 488 доларів.
Фільм можна подивитися онлайн на Vimeo за 3,99 доларів.
Як це було – переглянути на ютуб-каналі Еріка.
До речі, Україна може власними горорами похизуватися – наприклад, нещодавно вийшла короткометражка про самоізоляцію під час пандемії коронавірусу. Можна, звісно, згадати і стрічку «Штольня», яку насправді більше пам’ятають за саундтреком. А, раз вже йдеться про музику, пропонуємо пройти наш тест і дізнатися, як добре ти розбираєшся в історії української музики.