Gucci випустив онлайн-гру, в якій можна серфити і очищувати океан від пластику
Розповідати про екологію можна по-різному. Для цього можна використовувати різні способи та рішення. До того ж це роблять не тільки екологи чи активісти, але й модні будинки.
Наприклад, нещодавно модний дім Gucci у співпраці з італійським серфером та амбасадором бренда Леонардо Фіораванті випустили онлайн-гру Gucci Surf.
У ній серфер має очищувати океан від пластику, не завдаючи шкоди морським мешканцям. Що більше очок вірутальний персонаж набирає, то розширеніший у нього доступ до аксесуарів та одягу.
Пограти в Gucci Surf можна за посиланням.
Відеогра – одна з екоініціатив Gucci. Модний будинок працює над тим, аби до 2025 року скоротити негативний вплив на навколишнє середовище на 40%. Раніше бренд запустив окремий інстаграм-акаунт, у якому висвітлює свої зусилля з досягнення стійкости і захисту природи – Equilibrium.
Sustainability – один з головних пріоритетів модного будинку у створенні колекцій. У липні Gucci випустив екостійку колекцію речей Off the Grid, створені з перероблених та органічних матеріалів.
Для ювелірних прикрас модний будинок використовує на 100% етичне золото. Офіси, ательє і фабрики Gucci працюють на 83% з використанням відновлюваної енергетики.
Також нещодавно креативний директор Gucci Алессандро Мікеле заявив, що модний будинок буде показувати тільки дві колекції на рік замість п’яти за власним розкладом, без прив’язки до сезонів.