7 діджитал-трендів, із якими нам жити у 2021-му
Zoom і QR-коди — головні технологічні речі, якими нас навчив користуватися 2020 рік.
bit.ua розповідає, які технології, застосунки і онлайн тенденції нам доведеться опанувати у 2021 році.
- Віртуальні події стануть маркетинговим інструментом. bit.ua вже розповідав, як змінилась галузь мистецьких івентів та як модна індустрія пристосувалась до онлайн-реальності. Фешн покази, діджитал-фотовиставки, онлайн-екскурсії — індустрія вигадуватиме нові форми залучення аудиторії, не виходячи в офлайн.
- Цифровізація стане ближчою до всіх користувачів. Оформлення компенсацій через застосунок, відкриття компанії і реєстрація місця проживання — все більше послуг, зокрема й державних, стануть доступними у смартфоні і на лептопі. Для цього у світі створюються навчальні програми, які дозволяють опановувати цифрову грамотність усім громадянам, аби спростити та пришвидшити користування онлайн-сервісами.
- Орієнтація на користувача. Такого попиту на соціальну взаємодію, як у 2020 році, компанії та їхні клієнти, мабуть, не відчували ніколи. Кожен з нас хоче все більше персонального підходу, хоче бути почутим тією чи іншою компанією. Це, на думку аналітиків Good Rebels, змушує компанії все активніше впроваджувати чат-боти, особисті кабінети клієнта тощо.
- Direct-to-consumer (D2C). Новий тренд, який змушує компанії вигадувати нові сервіси для задоволення клієнтських запитів. Так, приміром, ювелірні компанії впровадили консьєрж-сервіс доставки прикрас на примірку додому і планують розвивати його і після закінчення пандемії. На руку компаніям грає і те, що користувачі все більше економлять час завдяки онлайн-шопінгу.
- Економіка та сервіси, спрямовані на дім. Минулий рік змусив нас згадати, що дім – не лише місце, де ми ночуємо. Bain & Company провели опитування, яке визначило, що навіть після закінчення пандемії коронавірусу відсоток працівників, котрі працюють з дому, а не з офісу, зросте з 63% до 87%. Тепер наш будинок став місцем, де ми проводимо багато часу. І це змушує розробників шукати інноваційні рішення для роботи з дому, які, наприклад, вигадують датські дизайнери Stykka. З іншого боку, це змушує власників бізнесу оптимізувати приміщення з огляду на те, що працівники хочуть чергувати роботу вдома з роботою в офісі.
- Люди, дані та штучний інтелект. Компанії все більше інвестуватимуть у програми, які оброблятимуть дані від користувачів — інформацію про покупки, вподобання, поведінку на сайті. Також штучний інтелект допоможе компаніям тримати безпосередній персоналізований зв’язок з клієнтом.
- Стрімінгові сервіси отримають найбільшу популярність. Кількість користувачів, які стали активними користувачами Netflix, продовжує зростати. Їхній побратим — сервіс Disney+ – теж має має всі шанси втримати і примножити любов глядачів, яких позбавили частини сфери розваг – кінотеатрів, івентів та іншого. А значить, найближчим часом ми спостерігатимемо запеклу конкурентну боротьбу за глядача серед гігантів стрімінгових сервісів.