Спецпроєкти

У видавництві ArtHuss виходить книга Рюбена Патера «Політика дизайну». Чому її варто прочитати?


Видавництво ArtHuss готує до друку книгу «Політика дизайну». Це унікальне дослідження, що розповідає про відмінність дизайну в різних культурах. Сучасний дизайнер має усвідомлювати, що його продукт буде розповсюджуватися серед різноманітних культур і мов – а отже, його сприйматимуть по-різному.

У глобалізованому світі, коли, здавалось би, жарти з блокбастерів зрозуміють у всіх країнах, а спілкуватися в Інтернеті можна з жителями будь-якого міста… Дизайн стає уніфікованим, глобалізованим. Проте регіональні особливості нікуди не поділися.

Чи обізнані дизайнери про значення та вплив своєї роботи? Книга «Політика дизайну» відповідає на це запитання.

У цій книзі зібрана наочна колекція прикладів дизайну з усього світу. Використовуючи ідеї антропології та соціології, Рюбен Патер демонструє дивовижні приклади й ідеї для сучасної візуальної комунікації. Тож книга буде цікава не лише професійним дизайнерам.

Щодня ми стикаємося з дизайном, тож корисно розуміти, як він впливає на нас і які ідеї передає. Приклади в книзі стосуються щоденної практики онлайн- і офлайн-комунікації: типографіка, зображення, колір, символи, інформація.

Автор книги, нідерландський дизайнер Рюбен Патер, прагне розповідати про геополітичні проблеми, щоб відшукати нові способи візуальної розповіді для широкої авдиторії.

Зображення чи символ, прийнятний в одній культурі, може бути образливим або навіть шкідливим в іншій. Та й типографія відрізняється: кирилиця, латинка, ієрогліфи… Шрифти мають різний вигляд, несуть різні сенси та повідомлення.

Звучання назв брендів може бути образливим у різних країнах, а кольори – асоційовані з чимось інакшим, ніж планувала компанія.

Книгу «Політика дизайну» можна передзамовити за посиланням.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь