Спецпроєкти

«Книжковий TikTok» рятує продажі паперових видань: розповідаємо, як платформа популяризує читання


Видавці заявляють, що «Книжковий TikTok» значно збільшує продажі паперових видань.

Про це пише Insider.

Як платформа популяризує читання?

Уже понад рік у TikTok популярним є хештег BookTok. Він переріс в окрему нішу цієї соціальної мережі й усе більше набирає популярності.

За хештегом BookTok користувачі діляться улюбленими книжками та виданнями, які перечитуватимуть ще не раз, складають власні добірки літератури, рекомендують авторів. Звісно, найпопулярнішими є відео англомовних користувачів.

У BookTok люди заходять із різних причин:

  • поділитися улюбленою літературою, яку прочитали вже давно, щоб більше людей дізналося про ці книжки;
  • відкрити книжки молодих авторів, які ще мало де представлені;
  • поповнити список літератури, яку варто прочитати.

Цей тренд також має цікаву моду серед користувачів: робити закладки в книжках і ділитися найважливішими моментами.

Читачі виділяють важливі деталі про персонажів, глибокі моменти в історії, цінні інсайди для себе. Окрім закладок, вони також роблять помітки в книжці й зазначають, що неодноразово до них повертаються.

Що кажуть видавці?

Книги у BookTok стали своєрідною естетикою. Водночас цей тренд можна назвати ренесансом читання серед покоління Z.

Хештег BookTok набрав уже мільйони переглядів. Ті книжки, які масово обговорюють у TikTok, стають бестселерами, що стимулює продажі паперових видань.

У видавничій індустрії тіктокерів називають «рятівниками літератури». Магазини роблять тематичні добірки книжок, які зараз популярні в BookTok.

Американська компанія з продажу книг Barnes & Noble встановила у своїх книгарнях у всій країні #BookTok стенди найпопулярніших книжок. Зокрема зараз найпопулярнішими книжками є:

  • «Вони обидва помирають наприкінці», Адам Сільвер;
  • «Це закінчується з нами», Колін Гувер;
  • «Пісня про Ахілла», Медлін Міллер;
  • «Цвинтарні хлопчики», Ейден Томас.
    та інші.

Наприклад, книжку «Пісня про Ахілла» Медлін Міллер продали тиражем у 100 тисяч примірників. Компанія Barnes & Noble опублікувала комедійне відео про поповнення «Пісня про Ахілла» на своїх полицях «у тисячний раз» через попит на #BookTok.

@bnvictorville We love #songofachilles 😌 #booktok #MyTeacherWins #book #booksellersoftiktok #barnesandnoble ♬ Too damn bad – Khleo Thomas

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐