У Facebook та Instagram планують запустити програму покупок у прямому етері
Компанія Meta планує запустити у своїх соціальних мережах Facebook та Instagram програму покупок у прямому етері.
Про це пише DigiDay.
Як це працюватиме?
Оскільки цьогоріч люди частіше купують щось онлайн, компанія Meta вирішила запровадити найбільшу програму покупок у прямому етері у своїх соціальних мережах Facebook та Instagram до святкового сезону.
Покупки можна буде здійснювати в реальному часі, також відкриється доступ до ексклюзивних знижок й акцій, а ще можна робити покупки безпосередньо через Facebook Pay.
«Для покупців у цей святковий сезон, ми сподіваємося, наша програма покупок у прямому етері спростить купування подарунків, адже не буде необхідності ходити в магазин», – заявила очільниця відділу маркетингу продуктів у Facebook Shopping Кейт Гронсо.
Взяти участь у програмі вже погодилися великі роздрібні торговці Walmart і Macy’s, а також бренди краси, зокрема засоби з догляду за шкірою Cocokind, Ulta Beauty та Benefit Cosmetics.
«Ми розглядаємо шопінг у прямому етері та відео для покупок як значну сферу зростання. Вкладаючи кошти в ці формати зараз, бренди мають можливість виділитися серед конкурентів і створити інфраструктуру для покупок, яку вони зможуть розширювати в міру зростання форматів», – заявив віцепрезидент із медіамагазинів у Tinuiti (компанія з маркетингу продуктивності) Еван Кіркпатрик.