Спецпроєкти

У Facebook та Instagram планують запустити програму покупок у прямому етері


Компанія Meta планує запустити у своїх соціальних мережах Facebook та Instagram програму покупок у прямому етері.

Про це пише DigiDay.

Як це працюватиме?

Оскільки цьогоріч люди частіше купують щось онлайн, компанія Meta вирішила запровадити найбільшу програму покупок у прямому етері у своїх соціальних мережах Facebook та Instagram до святкового сезону. 

Покупки можна буде здійснювати в реальному часі, також відкриється доступ до ексклюзивних знижок й акцій, а ще можна робити покупки безпосередньо через Facebook Pay.

«Для покупців у цей святковий сезон, ми сподіваємося, наша програма покупок у прямому етері спростить купування подарунків, адже не буде необхідності ходити в магазин», – заявила очільниця відділу маркетингу продуктів у Facebook Shopping Кейт Гронсо.

Взяти участь у програмі вже погодилися великі роздрібні торговці Walmart і Macy’s, а також бренди краси, зокрема засоби з догляду за шкірою Cocokind, Ulta Beauty та Benefit Cosmetics.

«Ми розглядаємо шопінг у прямому етері та відео для покупок як значну сферу зростання. Вкладаючи кошти в ці формати зараз, бренди мають можливість виділитися серед конкурентів і створити інфраструктуру для покупок, яку вони зможуть розширювати в міру зростання форматів», – заявив віцепрезидент із медіамагазинів у Tinuiti (компанія з маркетингу продуктивності) Еван Кіркпатрик.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь