Спецпроєкти

Продажі, смерть, клієнтоорієнтованість, політичні кризи: книжкові новинки листопада


Літературні новинки видавництва Vivat.

Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю

Презентувати свою роботу, проявити себе під час співбесіди чи ділових переговорів, зацікавити потенційних партнерів своїми ідеями — усе це потребує особливих навичок. То як навчитися продавати, а не втелющувати товар, підштовхувати інших до ухвалення рішень на свою користь, а не змушувати до цього? Експерт з продажу Орен Клафф, який укладає успішні угоди на мільярди доларів, допоможе вам стати переконливим. Ви дізнаєтеся, як навчитися вирізнятися з-поміж інших та змінювати звичний сценарій переговорів. Секрети Орена ви достоту зможете застосувати на практиці: чи то в розмові з босом, чи то під час пітчингу проєкту перед інвесторами, ба навіть у спілкуванні з друзями.

Про автора

Орен Клафф — відомий у світі експерт з продажу, залучення капіталу та переговорів; працював з проєктами на загальну суму понад 25 мільярдів доларів. За роки практики навчився основних правил ефективного укладання угод, якими й ділиться з читачем у цій книжці. Автор матеріалів для Harvard Business Review, Inc., Advertising Age, Entrepreneur. Наклад його книжки Pitch Anything, що стала бестселером, — понад 1 мільйон примірників. Клафф — партнер інвестиційного фонду приватного капіталу на 200 мільйонів доларів та директор відділу ринків капіталу в інвестиційному банку Intersection Capital. Вільний час присвячує хобі — мотоциклам.

Чи з’їсть котик мої очі, коли я помру?

Смерть — досі найзагадковіший для людей природний стан. Звичайно, про наявність душі та її позаземний шлях за життя нам не довідатися. Але на те, що ж стається з мертвим тілом, відповіді вже існують. У цій книжці Кейтлін Дауті пояснює речі, про які ніяково запитати навіть у працівника похоронної служби: що буде з тілом космонавта, який помер у космосі? чи одночасно помирають сіамські близнюки? чи можна влаштувати бабусі похорон у стилі вікінгів? чи ростуть після смерті нігті та волосся? Навіть якщо такі запитання раніше й на думку не спадали, тепер ви неодмінно захочете дізнатися відповіді на них. Зауважте: розгадка може бути зовсім не передбачуваною.

Наостанок маленький спойлер — очі котик не з’їсть. А от дещо інше цілком може.

Оновлене видання 2020-го з новою передмовою

Економіка вражень:битва за час, увагу та гроші клієнта

Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II там Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід.

Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.

Про авторів

Б. Джозеф Пайн ІІ — відомий автор, спікер і радник з менеджменту компаній зі списку Fortune 500 і низки стартапів. Обіймав керівні посади в IBM. Пише статті для Harvard Business Review, The Wall Street Journal та інших. Викладач у Школі професійних досліджень при Колумбійському університеті. Виступав з промовами в престижних університетах, на Всесвітньому економічному форумі, на TED, у MIT Design Lab. Його часто цитують у Forbes, The New York Times, USA TODAY тощо.

Джеймс Г. Ґілмор — ад’юнкт-професор на кафедрі інновацій та дизайну в Школі менеджменту імені Везергеда при Західному резервному університеті Кейса і науковий співробітник Інституту Баттена в Школі бізнесу імені Дардена при Університеті Вірджинії.

Пайн і Ґілмор — автори книжок про бізнес-стратегії, співзасновники студії Strategic Horizons LLP, яка допомагає компаніям збільшувати цінність власних продуктів.

Злам: кризи політичних режимів

Людство завжди прагне змін. Кращого майбутнього. Заможнішого і щасливішого життя.

У різні часи до змін закликали пророки і змовники, реформатори і революціонери. Ламалися старі системи — виникали нові. Надії справджувалися — або всі зусилля зводилися нанівець. Мрії втілювалися — чи ні, — і з’являлися нові виклики…

Чи завжди зміни були на краще? Чому такими різними виявлялися результати? І чи не зависока ціна?

Про тисячолітній досвід різних держав і народів, про їхні помилки і здобутки, про те, чому може навчити світова історія сучасних українців, — у захопливій розвідці Олексія Мустафіна.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь