Штучний інтелект допоміг вченим знайти понад 300 нових екзопланет

За допомогою нейромережі ExoMiner вчені змогли відкрити 301 екзопланету. Це такі планети, які дрейфують космічним простором або обертаються навколо якоїсь зірки, але не нашого Сонця.

Про це повідомляє NASA.

Деталі

Учені виявили в нашій галактиці 301 нову екзопланету. Таке відкриття вдалося зробити завдяки нейромережі ExoMiner.

ExoMiner – це нейромережа глибокого навчання, яка використовує суперкомп’ютер NASA Pleiades. Одне з головних її завдань – розшукувати нові екзопланети. Цього разу мережа вивчала дані, зібрані телескопом «Кеплер» під час його місії К2.

Штучний інтелект зміг визначити, що 301 виявлений телескопом «Кеплер» космічний об’єкт – це справді екзопланети.

«Якщо ExoMiner каже, що це екзопланета, можна бути впевненим, що це вона. Ця нейромережа точніше визначає необхідні ознаки, у неї немає жодного упередженого ставлення, як у людини», – розповідає керівник проєкту ExoMiner Хамед Валізадеган.

Вчені зазначають, що нові екзопланети схожі за своїми характеристиками на попередні майже 5 тисяч виявлених екзопланет. Проте вони не мають зовсім нічого спільного із Землею й розташовані не в зоні проживання своїх зірок.