Креатив від ІКЕА: розбираємось, чи вдало бренд використав образ Ангели Меркель у рекламі
Німецьке представництво компанії ІКЕА опублікувало рекламну кампанію з гаслом «Нарешті вдома». На знімку жінка, схожа на екс-канцлерку Німеччини Ангелу Меркель, сидить у кріслі ІКЕА.
Коментує Ольга Роєнко, CEO маркетингової агенції Royenko Agency:
«Для мене це чудовий приклад ситуативного маркетингу, навіть більше, на 100% відповідний території бренду – домашньому затишку. У постері немає підпису імені, але при всьому дуже чітко впізнається герой. Думаю, у бренда є права на фото і там не пані Меркель, а інша фрау. Особисто я не бачу ніяких переумов для порушень закону».
Днями Бундестаг провів Ангелу Меркель з посади канцлерки ФРН. На офіційній церемонії Меркель передала повноваження Олафу Шольцу.