Спецпроєкти

Ринок інтернет-реклами за 2021 зріс на 48% і наздогнав за обсягом традиційну рекламу


Фактичне зростання ринку інтернет-реклами між 2020 та 2021 роком очікується на рівні 48%. Таким чином, загальний Інтернет-ринок досяг майже 30 млрд грн.

Про це йдеться в щорічному звіті Всеукраїнської рекламної коаліції.

Інтернет-реклама

Всеукраїнська рекламна коаліція провела щорічне дослідження об’ємів ринку поточного року. За результатами дослідження фактичне зростання ринку інтернет-реклами між 2020 та 2021 роком очікується на рівні 48%. Фахівці вважають, що у 2022 році ринок інтернет-реклами продовжуватиме стрімко зростати щонайменше на 34%.

Ринок Digital Media реклами склав 10,833 млрд грн. І він займає 36% від всього інтернет-ринку України. Загальний інтернет-ринок досяг майже 30 млрд грн, чим фактично зрівнявся із обсягом традиційної реклами, який за підсумками 2021 року, перевищив 31 млрд грн.

За результатами дослідження реклами, цифрове відео, що включає Youtube, складає 56%, а банерна реклама, оголошення в соціальних мережах та інше — 44%.

Фахівці називають причинами такого стрімкого зростання — домінування глобальних гравців, розвиток Programmatic, а також активізація індустрії в період пандемії коронавірусу та перерозподіл бюджетів в традиційних офлайн медіа.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь