Ігри, усвідомленість та мода: що буде в тренді у 2022 році за версією Instagram?
Передбачати тренди наступного року люблять усі галузі. Соціальна мережа Instagram – не виняток. Вони підготували звіт про тренди, які, на думку покоління Z, будуть популярними у 2022 році. У компанії проаналізували дані про активність користувачів у соціальній мережі, а також звернулися за експертною думкою до представників покоління Z та лідерів думок.
Ми публікуємо коротку вирізку зі звіту Instagram Trend Report про тренди, до яких варто підготуватися.
Що буде популярне наступного року за версією Instagram?
«Аудиторії нового покоління послідовно створюють майбутнє та визначають тенденції в Instagram. Instagram – це місце, де підлітки, креатори, законодавці смаків та творці ніш відіграють ключову роль у створенні нових тенденцій. Майже 50% молодих людей вважають користувачів, схожих на них самих, або людей, які впливають на невелику лояльну аудиторію, ключовими для створення трендів», – зазначили у звіті.
Соціальна платформа вивчила такі категорії:
- музика;
- мода;
- творці;
- краса;
- соціальна справедливість;
- технології
тощо.
У межах звіту блогерка, яка пише про красу на стику попкультури та технологій Darian Symoné Harvin, поспілкувалася з кількома творцями контенту та трендів, щоб разом передбачити все інноваційне у 2022 році.
Переглянути цей допис в Instagram
Кар’єра та освіта
Усе більше представників покоління Z (90%) вважають, що найкраща освіта приходить із реального досвіду. І враховуючи те, скільки коштує навчання в коледжі чи університеті, вони серйозно розглядають альтернативні форми навчання.
Інфлюенсери та креатори також переглядають свої цілі у сфері освіти та кар’єри.
Наприклад, 63% молоді заявили, що пандемія змусила їх переглянути свої вподобання в роботі. А 87% представників покоління Z вважають, що занадто багато людей змушені працювати на кількох роботах, щоб зводити кінці з кінцями.
68% опитаних кажуть, що «робота – це те, що я маю робити» і «це не найважливіша річ у моєму житті». У відповідь на цей досвід молоді люди ставлять собі запитання, чого саме вони хочуть у своєму житті та як вони хочуть цього досягти.
Водночас 71% погоджуються: «Я вважаю за краще мати значущу роботу, навіть якщо це означає, що я заробляю менше грошей». Вони беруть свою долю у власні руки й переосмислюють, що означає успіх для них.
Мода та краса
Зараз молодь бере у свої руки не лише освіту та кар’єру, переосмислюючи все, що було до цього. Наприклад, представники покоління Z починають використовувати моду як засіб для радості, оптимізму та самовираження. Починають переважати тенденції максималізму, які поєднуються з природною красою людини та мінімалістичними мейками.
Також важливою ланкою в цій категорії є зростання популярності засобів для догляду на рослинній основі, веганської косметики та екологічно чистих продуктів. Передбачено, що у 2022 році кожна третя молода людина буде знати про екологічніші способи догляду за шкірою.
Ігри
Пандемія спричинила бум у галузі відеоігор. Молодь проводить все більше часу в іграх, особливо в тих, які слугують соціальною платформою для спілкування та створення чогось, тобто маленька така версія метавсесвіту.
40% підлітків і молодих людей сподіваються, що наступний рік стане проривним у галузі відеоігор. Також є ті, хто фанатіє від відеостримінгів проходження ігор. Тому ця галузь також розвиватиметься.
А кожен 5-ий очікує побачити більше фірмового одягу для своїх цифрових аватарів.
Шопінг
Тут ми заходимо ще далі, Instagram прогнозує розвиток AR-шопінгу. Також прослідковується тенденція, що онлайн-шопінг змінить фокус із великих брендів та невеликі магазини в Instagram, адже молодь постійно шукає чогось нового та екстравагантного.
Наприклад, один із п’яти представників покоління Z очікує, що з’являться інструменти, які дозволять купувати щось просто в їхній стрічні новин.
З’являється також нове поняття диджитал секонд-хенди, тобто подорож крутого вживаного одягу серед молоді.
Здоров’я
Очікується, що кожен третій представник покоління Z активно працюватиме над своїм здоров’ям. Наприклад, буде медитувати, займатися йогою, іншими видами спорту, які дозволяють концентруватися та відчувати душевний спокій.
Ментальне здоров’я виходить на передній план. У трендах опиняться заняття та практики, які дозволять покращувати свій емоційний стан та справлятися з ментальними проблемами.
У цю категорію трендів залучили й роботу над екологічністю свого середовища, наприклад заняття спортом удома, вправи на розвиток творчого потенціалу та навіть облагородження своєї оселі.
Інше
Більш соціальною стане й музика. Завдяки популярності коротких відео музика стає візуальною, графічною та об’ємною. Ця тенденція збережеться і розвиватиметься.
Також важливим компонентом життя наступного року буде соціальна справедливість. Докладніше про прогнозовані тренди 2022 року можна почитати за посиланням.