Які товари найчастіше замовляють українці під час війни – інфографіка
Аналітики сервісу доставки продуктів Zakaz.ua дослідили, на які продукти товари зріс попит під час війни серед українців. Якщо коротко – українці заощаджують гроші, купують акційні товари, запасаються бакалійними продуктами і питною водою.
Детальніше
Під час війни суттєво зріс попит на бакалійні товари: крупи, макарони, борошно, цукор, сіль, соняшникову олію, консерви, чай та каву.
Дуже помітно зріс попит на категорію акційних товарів – на 4,5%. Українці заощаджують кошти, тому почали частіше купувати товари зі знижками.
Частіше стали купувати наступні товари:
- риба та морепродукти – на 3,5%,
- товари для тварин – на 3%,
- вода та напої – на 2,2%,
- солодощі, снеки та кондитерські вироби – на 1,2%,
- товари для дітей – на 0,4%.
Під час війни найбільше впав попит на овочі та фрукти – він скоротився на 8,2% та становить тепер лише 9,7% від продажів усіх товарів. Це пов’язано з вищими цінами на ці категорії товарів, що спричинено складнощами з логістикою.
Рідше українці купують молочну продукцію, яйця та сир; м’ясо та ковбасні вироби; канцелярію, товари для дому; кулінарію; заморожені продукти; засоби особистої гігієни та побутову хімію ; алкоголь та табачну продукцію – хоча остання від початку війни стала продаватися краще.
Щодо солі
Ажіотаж на сіль має тимчасовий характер та був спровокований новинами про припинення роботи підприємства “Артемсіль”.
Наприкінці травня клієнти замовляли від незначних п’яти пачок солі до вагою понад півтори тонни. Товар швидко був розпроданий та зметений з усіх полиць супермаркетів протягом тижня. Проте сіль від дорогих виробників залишилися в асортименті.
В яких містах найчастіше замовляють продукти онлайн?
У трійці лідерів знаходяться найбільші міста-мільйонники: Київ, Львів та Дніпро.
Раніше ми повідомляли про ситуацію з роботою в Україні.