Спецпроєкти

В Україні запустили маркетплейс допомоги жінкам: як він працюватиме?


В Україні запустили маркетплейс допомоги жінкам. На його сторінці зібрані жіночі ініціативи — фонди, благодійні та громадські організації, а також телеграм-боти, які підтримують українських жінок та надають їм допомогу.

Детальніше про проєкт

Першочергова мета проєкту «Підмога»  — полегшити жінкам пошук організацій та ініціатив, до яких можна звернутися по допомогу. Також це можливість для ГО розповісти про свою діяльність ширшій авдиторії. 

На сайті обрати категорію фонду або громадську організацію — гуманітарна чи юридична допомога,  робота з питаннями насильства, здоров’я або освітні проєкти. 

Громадські організації, які хочуть потрапити до переліку,  можуть заповнити анкету на сторінці «Підмоги» або написати на divoche.media@gmail.com.

Для divoche.media «Підмога» є й важливим соціальним проєктом, який посилює вплив та видимість жіночих спільнот.  

На сторінці проєкту вже понад двадцять пропозицій, серед них є й досвідчені організації, й ті, що утворилися нещодавно у відповідь на нові виклики, які постали перед українським жіноцтвом після 24 лютого. Зокрема фонд «Сильні», який допомагає постраждалим від сексуального насильства, та громадська організація «Землячки», яка забезпечує жінок-військових гуманітарною допомогою. 

Вітрина проєкту буде доповнюватися та оновлюватися щонайменше раз на місяць. 

Раніше ми повідомляли, що в Києві відновили роботу кабіни юридичних відеоконсультацій.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь