Спецпроєкти

Дослідження: якими соцмережами найактивніше користуються українці під час війни


Станом на липень 2022 року соцмережами користується близько 76,6% українців. Про це свідчить аналіз GlobalLogic на основі відкритих даних. 

Подробиці

Після повномасштабного вторгнення рф в Україну українці стали частіше читати новини в соцмережах.

Серед 76,6% українців, які використовують соцмережі як джерело інформації, 66% обирають Telegram, 61% – YouTube, 58% – Facebook (опитані могли обирати кілька варіантів відповіді). 

Сьогодні в YouTube зареєстровано понад 28 млн українських користувачів, в Instagram – понад 16,1 млн, у Facebook – 15,45 млн. TikTok має понад 10,55 млн українських користувачів. 

Водночас на початку 2022 року кількість зареєстрованих українських користувачів LinkedIn становила 3,6 млн осіб.

GlobalLogic нагадує, що користувачі можуть підписатися на зручний для себе канал компанії у будь-якій соцмережі – LinkedIn, Facebook, Telegram чи Instagram.

Раніше ми повідомляли, що 60% внутрішніх переселенців втратили роботу.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь