Кав’ярня та бар: який бізнес найчастіше хотіли придбати українці протягом війни
Впродовж останніх шести місяців війни українці активно продавали бізнеси «під ключ» – вп’ятеро більше порівняно з пандемічним 2020 роком. Та охочих придбати бізнес також вистачало. На який бізнес та де в Україні найбільший попит та пропозиція – у свіжій аналітиці OLX.
Який бізнес найчастіше хотіли продати?
За перші пів року повномасштабної війни на OLX у розділі «Бізнес та послуги» найбільше пропонували:
- магазини (7 124 оголошення);
- кав’ярні (3 739 оголошення);
- сайти (2 168 оголошень);
- кафе (1 268 оголошень);
- франшизи (1 237 оголошень).
У березні на ринку було достатньо пропозицій з продажу магазинів та сайтів, у травні-червні кафе та франшизи, а от у серпні – кав’ярень. Найменше пропозицій – з продажу зоомагазинів та квіткового бізнесу.
У пандемічних 2020-2021 роках пропозиції щодо продажу готового бізнесу були схожими. Тоді найбільше оголошень було з продажу кав’ярні, інтернет-магазину, instagram-сторінки та франшизи.
Попит на придбання бізнесу
З березня по серпень найчастіше хотіли придбати кав’ярню та бар (по 13 відгуків на 1 оголошення).
Також українці цікавилися фургонами, які обладнані під приготування вуличної їжі – фудтраками (12 відгуків на 1 оголошення), такий же інтерес був до купівлі ютуб-каналів.
За даними OLX, найчастіше пропонували готовий бізнес на Київщині – майже 54 тисячі оголошень за пів року війни. На Дніпропетровщині та Одещині цей показник був дещо нижчим – 17,5 та 13,7 тисяч відповідно. Майже однакову кількість бізнесів хотіли продати у Львівській та Харківській областях – по 10 тисяч оголошень.
Придбати бізнес були готові у Черкаській, Київській та Чернігівській областях – в середньому по 5 відгуків на 1 олх оголошення. Трохи менший попит був у Кіровоградській та Івано-Франківській областях – по 4 відгуки на 1 оголошення.
Раніше ми повідомляли, що Український ветеранський фонд надаватиме фінансування бізнесу ветеранів та родичам загиблих.