Спецпроєкти

Які роботодавці привабливі для міленіалів – дослідження


Дослідницька компанія Gradus Research провела опитування серед працевлаштованих жителів України, Польщі, Франції, Великобританії, Іспанії, Італії, Німеччини та Нідерландів віком 25-35 років і порівняла вимоги до компаній.

Майже половина українців (45%) низько оцінюють компанії, у яких наразі працюють. У Польщі цей показник навіть вищий – 52%, серед причин виділять фінансову складову та доступ до ринку праці. Лідером по задоволеності поточним місцем роботи є молодь Нідерландів – 90% задоволені організацією, де зараз працюють.

Серед основних драйверів привабливості місця роботи: розмір винагороди (24%), work-life баланс (15%) та гнучкий робочий графік (13%). 

З досліджених європейських країн на першому місці цінностей — work-life баланс, але не рівень винагороди. Гнучкий графік роботи також є важливим критерієм серед європейців, а на третьому щаблі — можливість кар’єрного зростання.

Для українців з ініціатив компаній важливі: 

  • гнучкий робочий графік, 
  • можливість віддаленої роботи,
  • створення позитивної атмосфери в колективі. 

Водночас командну роботу вважають важливішою, ніж оплату та робочий графік.

Інші ж європейські країни, високо оцінюючи і власний комфорт в роботі, мають запит на розвиток та кар’єрне зростання  – підтримка індивідуального кар’єрного плану, тренінги, курси, стипендії тощо.

«Для того, щоб бути більш привабливими для молодих талантів, компаніям слід запроваджувати гнучкий графік. Ковідна криза кардинально змінила ставлення людей до мобільності. Ми бачимо, що респонденти з усіх опитаних країн здебільшого вважають найважливішими факторами можливість працювати звідусіль і робити це у позитивному середовищі», — говорить засновниця Gradus Research Євгенія Близнюк. 

Раніше ми ділились дослідженнями щодо того, скільки можна заробляти в новій професії. 

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь