Спецпроєкти

У Китаї компанії можуть «взяти на роботу» віртуальну людину і платити їй приблизно $14 000 на рік


Технічна компанія Baidu заявила – кількість проєктів віртуальних людей, над якими вона працює для клієнтів, подвоїлася з 2021 року. Ціновий діапазон зарплат для цифрових інфлюєнсерів складає від 2800 до колосальних 14 300 доларів на рік, повідомляє CNCB.

Китай посилено просуває розвиток віртуальних людей. У серпні Пекін оголосив про план побудови муніципальної індустрії віртуальних людей, яка до 2025 року оцінюється в понад 50 мільярдів юанів .

Муніципальна влада також закликала до розвитку одного або двох «провідних бізнесів віртуальних людей» із операційним доходом більше понад 5 мільярдів юанів кожен.

Віртуальні люди – це взагалі як і у скільки обходиться їхнє створення?

Віртуальні люди – це продукт поєднання анімації, звукових технологій і машинного навчання. Вони можуть спілкуватися у прямому ефірі, вести блоги, рекламувати товари – що вдало роблять віртуальні інфлюєнсери, які вже мають чималу кількість відписників в соцмережах.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений imma (@imma.gram)

Лі Шиян, який очолює бізнес віртуальних людей і робототехніки Baidu, заявив – у міру вдосконалення технологій витрати на створення віртуальної людини впали приблизно на 80% порівняно з минулим роком. Близько 100 000 юанів ($14 300) на рік коштує створити тривимірну віртуальну людину і 20 000 юанів – двовимірну.

Лі очікує, що індустрія віртуальних людей буде зростати на 50% щорічно до 2025 року.

Чому бізнеси обирають віртуальних людей

З точки зору бізнесу, велика увага приділяється тому, як віртуальні люди можуть створювати контент.

Бренди в Китаї шукають альтернативних представників після того, як нещодавно багато знаменитостей зіткнулися зі звинуваченнями щодо ухилення від сплати податків або особистих скандалів.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Miquela (@lilmiquela)

Велике опитування Kantar цієї осені показало – принаймні 36% споживачів спостерігали за виступом віртуального впливового агента або цифрової знаменитості протягом останнього року. 12% звертали увагу, як віртуальна особа веде подію або транслює новини, йдеться у звіті.

Згідно зі звітом Kantar, 45% рекламодавців сказали, що вони могли б стати спонсором виступу віртуальної особи з впливом або запросити віртуальну особу приєднатися до події бренду.

Читайте також про цифровий гардероб і як він може частково замінити реальний.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь