Спецпроєкти

Євген Клопотенко ініціював перетворення Житнього ринку на гастрономічний та культурний хаб


28 травня, команда шеф-кухаря Євгена Клопотенка за підтримки Київської міськради та у партнерстві з сервісною компанією Inwhite ініціювали велике прибирання Житнього ринку та території навколо нього. 

Подробиці

Мета події – оновити простір найдавнішого ринку столиці та зробити його активним центром гастрономічного життя міста. 

«Як для киянина, Житній для мене – знакове та дуже цінне місце. І мені болить бачити цей ринок занедбаним і пустим. Тому я вирішив ініціювати велике прибирання. Ця толока – лише початок потужного проєкту, який починає зароджуватися: перетворення Житнього на гастрономічний і культурний хаб. Сучасний, гарнесенький. Такий, щоб іноземці приходили сюди так, як приходять на ринок Сан-Мігель у Мадриді», – розповів Євген Клопотенко.

Прибирання на Житньому присвятили Дню Києва та провели у два етапи. 

На першому – за допомогою клінерів і спецтехніки. На другому етапі команди проєктів Євгена Клопотенка та ресторану «100 років тому перед» разом з представниками КП «Житній ринок» та олімпійським чемпіоном Олегом Верняєвим пофарбували стіни та сходи критого ринку, а також провели дрібні ремонтні роботи й вивезли сміття з території. 

Клопотенко планує об’єднати у його стінах найкращих українських шефів та систематично знайомити містян і гостей Києва зі смаками України. Перший гастроівент на Житньому планують провести цього літа. 

Раніше ми повідомляли, що український борщ визнано об’єктом культурної спадщини ЮНЕСКО, який потребує негайної охорони.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь