Спецпроєкти

«Економіка має працювати, а життя –– продовжуватися»: у «Київ Цифровий» завершилося опитування про культуру під час війни


У застосунку «Київ Цифровий» до 14 серпня тривало опитування про культуру під час війни, яке мало визначити доречні для міста формати культурних заходів.

Киян запитали:

  • Чи відвідують вони культурні заходи під час війни;
  • чи має місто сприяти виступам українських артистів за кордоном;
  • чи варто створювати більше культурних проєктів, присвячених темі війни;
  • який репертуар має переважати в українських театрах;
  • які виставки вони найчастіше відвідують у музеях міста;
  • чи зручно купувати квитки на культурні події.

Результати голосування

  • 56% українців продовжують відвідувати заходи, оскільки «економіка має працювати, а життя – продовжуватися».
  • 46% опитаних погоджуються, що необхідно створювати більше проєктів, присвячених війні, але здебільшого для закордонної аудиторії. 
  • 59% зауважили, що немає потреби вибирати твори яких драматургів ставити в українських театрах — місцевих чи закордонних.
  • 40% зазначили, що не відвідують музеїв, 24% відвідують виставки сучасного українського мистецтва, 12% — виставки, присвячені місту, а 11% люблять дивитися класичний живопис українських художників.
  • 39% погоджується з тезою, що місто має сприяти виїзду артистів, щоб просувати українську культуру за кордоном. 
  • 51% стверджує, що місто має зосередитися на питаннях оборони та підтримки ЗСУ.
  • 67% зауважили, що зазвичай купують квитки на сайтах квиткових операторів.

Раніше ми розповідали, що мета опитування – визначити, якою має бути культура та які формати культурних заходів доцільні в умовах війни.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь