«Економіка має працювати, а життя –– продовжуватися»: у «Київ Цифровий» завершилося опитування про культуру під час війни
У застосунку «Київ Цифровий» до 14 серпня тривало опитування про культуру під час війни, яке мало визначити доречні для міста формати культурних заходів.
Киян запитали:
- Чи відвідують вони культурні заходи під час війни;
- чи має місто сприяти виступам українських артистів за кордоном;
- чи варто створювати більше культурних проєктів, присвячених темі війни;
- який репертуар має переважати в українських театрах;
- які виставки вони найчастіше відвідують у музеях міста;
- чи зручно купувати квитки на культурні події.
Результати голосування
- 56% українців продовжують відвідувати заходи, оскільки «економіка має працювати, а життя – продовжуватися».
- 46% опитаних погоджуються, що необхідно створювати більше проєктів, присвячених війні, але здебільшого для закордонної аудиторії.
- 59% зауважили, що немає потреби вибирати твори яких драматургів ставити в українських театрах — місцевих чи закордонних.
- 40% зазначили, що не відвідують музеїв, 24% відвідують виставки сучасного українського мистецтва, 12% — виставки, присвячені місту, а 11% люблять дивитися класичний живопис українських художників.
- 39% погоджується з тезою, що місто має сприяти виїзду артистів, щоб просувати українську культуру за кордоном.
- 51% стверджує, що місто має зосередитися на питаннях оборони та підтримки ЗСУ.
- 67% зауважили, що зазвичай купують квитки на сайтах квиткових операторів.
Раніше ми розповідали, що мета опитування – визначити, якою має бути культура та які формати культурних заходів доцільні в умовах війни.