Спецпроєкти

Україна отримала нагороду на City Nation Place Global 2023 за найкращу комунікаційну стратегію країни


Міжнародна комунікаційна кампанія BRAND UKRAINE та МЗС України «What We Are Fighting For» (#ЗаЩоМиБоремось) здобула першість на конференції City Nation Place Global 2023 в Лондоні.

Кампанія перемогла в категорії «Best Communication Strategy (Place Brand)». У ній відзначають найкращі комунікаційні стратегії для країн, міст і територій.

«What We Are Fighting For» (#ЗаЩоМиБоремось) має на меті пояснити іноземцям, чому територіальна цілісність України не може бути предметом обговорення за жодних обставин та за що борються українці. Вона також пояснює наші цінності, які ми поділяємо з іншими народами, та підкреслює різноманіття регіонів України.

«Журі глибоко вражене здатністю команди-переможниці зберігати настільки чітке бачення національного бренду своєї країни, який вони транслюють світові та про який вони постійно дуже творчо розмірковують. Це один з тих прикладів, коли сила кампанії проявляється в простоті її меседжу, а це потребує міцного фундаменту, чіткого розуміння цінностей країни. Виконання цієї кампанії також достойне похвали. Переможницею може бути лише… Україна», — заявила під час нагородження Клер Дюхьорст, директорка City Nation Place.

Кампанію #WhatWeAreFightingFor розробила громадська організація BRAND UKRAINE. Кампанію для соціальних мереж разом з текстами підготувала агенція ANGRY та український журналіст Юрій Марченко. За креативну концепцію та вебсайт відповідала компанія CF.Digital. Візуальний партнер проєкту — міжнародна контент-платформа Depositphotos.

Раніше ми розповідали, скільки українців не вірили у можливість повномасштабного вторгнення, як готувались до війни та якою бачать Перемогу.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь