Instagram 2024: якими будуть тренди покоління зетів у новому році
У Instagram поділились результатами масштабного опитування, присвяченого тенденціям покоління зетів у США, Великобританії, Бразилії, Індії та Південній Кореї.
Подробиці
Опитування стосувалось тенденцій, які матимуть значення для покоління зетів на платформі у 2024 році – від моди, краси, соцмереж, знайомств, дружби тощо.
Соцмережі
У 2024-му році зети планують використовувати соцмережі для того, щоб не відставати від своїх близьких та бути у курсі всіх трендів.
Мода та краса
Покоління зетів зосередиться на цілях сталої моди. Серед цілей – купувати менше одягу, бути ощадливими й купувати речі з секонд-хендів.
Серед трендів: простий одяг, тяжіння до вінтажного стилю, повторювання старих образів, економічність, носіння одягу в несподіваний спосіб, розвиток хендмейду.
Пост-міленіали прагнуть носити одяг, у якому їм буде комфортно, та самовиражатися за допомогою парфумів. У сфері краси та догляду виділили зачіски й догляд за шкірою.
Стосунки та дружба
63% опитаних зазначили, що не перебувають у романтичних стосунках. Пріоритет для них – зміцнювати ці стосунки.
Серед найпопулярніших способів флірту серед представників покоління зет: вподобання історій, створення допису з людиною або додавання її до списку близьких друзів.
Найбільше у своїх друзях зети цінують те, що їм «можна все розповісти» і що вони «розуміють їх краще за інших».
Стиль життя
Наступний рік пост-міленіали хочуть присвятити самовдосконаленню, бути щасливими й не вимагати від себе багато. Кожен третій опитаний вважає, що досягти фінансового успіху можна через самозайнятість у тій чи тій формі.
Пріоритети покоління зетів у новому році:
- регулярні заняття спортом;
- правильне харчування;
- кар’єра;
- подорожі.
Їжа
Представники покоління зетів зацікавлені у трендових продуктах та інгредієнтах. 45% заявили, що зацікавлені у веганських продуктів, а 42% хочуть спробувати м’ясо рослинного походження.
Знаменитості
75% опитаних належать до фан-спільнот телешоу, аніме, музикантів й відеоігор.
Активізм
У 2024 році представники покоління зетів прагнуть навчатися, а також використовувати соцмережі для розповсюдження нових знань.
Раніше ми розповідали, як покоління зетів формує нові сенси, не боїться самовиражатись та балансує між роботою та особистим життям.