Спецпроєкти

Instagram 2024: якими будуть тренди покоління зетів у новому році


У Instagram поділились результатами масштабного опитування, присвяченого тенденціям покоління зетів у США, Великобританії, Бразилії, Індії та Південній Кореї. 

Подробиці 

Опитування стосувалось тенденцій, які матимуть значення для покоління зетів на платформі у 2024 році – від моди, краси, соцмереж, знайомств, дружби тощо.

Соцмережі 

У 2024-му році зети планують використовувати соцмережі для того, щоб не відставати від своїх близьких  та бути у курсі всіх трендів.

Мода та краса

Покоління зетів зосередиться на цілях сталої моди. Серед цілей – купувати менше одягу, бути ощадливими й купувати речі з секонд-хендів.

Серед трендів: простий одяг, тяжіння до вінтажного стилю, повторювання старих образів, економічність, носіння одягу в несподіваний спосіб, розвиток хендмейду.

Пост-міленіали прагнуть носити одяг, у якому їм буде комфортно, та самовиражатися за допомогою парфумів. У сфері краси та догляду виділили зачіски й догляд за шкірою.

Стосунки та дружба

63% опитаних зазначили, що не перебувають у романтичних стосунках. Пріоритет для них – зміцнювати ці стосунки.

Серед найпопулярніших способів флірту серед представників покоління зет: вподобання історій, створення допису з людиною або додавання її до списку близьких друзів.

Найбільше у своїх друзях зети цінують те, що їм «можна все розповісти» і що вони «розуміють їх краще за інших». 

Стиль життя

Наступний рік пост-міленіали хочуть присвятити самовдосконаленню, бути щасливими й не вимагати від себе багато. Кожен третій опитаний вважає, що досягти фінансового успіху можна через самозайнятість у тій чи тій формі. 

Пріоритети покоління зетів у новому році:

  • регулярні заняття спортом;
  • правильне харчування;
  • кар’єра;
  • подорожі.

Їжа

Представники покоління зетів зацікавлені у трендових продуктах та інгредієнтах. 45% заявили, що зацікавлені у веганських продуктів, а 42% хочуть спробувати м’ясо рослинного походження.

Знаменитості 

75% опитаних належать до фан-спільнот телешоу, аніме, музикантів й відеоігор. 

Активізм

У 2024 році представники покоління зетів прагнуть навчатися, а також використовувати соцмережі для розповсюдження нових знань. 

Раніше ми розповідали, як покоління зетів формує нові сенси, не боїться самовиражатись та балансує між роботою та особистим життям.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь