Спецпроєкти

Instagram тестує рекламу, яку не можна проскролити


1

Meta почала тестувати в Instagram нову функцію – рекламні оголошення, які не можна скіпнути. Про це повідомляє видання The Verge.

Подробиці

Рекламні ролики з’являються у стрічці та Reels. Про це вже повідомили користувачі соцмережі. За їхніми словами, рекламу не можна пропустити та продовжити перегляд контенту: треба додивитися її до кінця.

Під час перегляду рекламних оголошень користувачі бачать таймер зворотного відліку.

Прессекретар компанії Meta Метью Тай підтвердив виданню The Verge, що таку функцію дійсно наразі тестують.

Раніше ми повідомляли, що Meta дозволить європейським користувачам роз’єднати свої акаунти соцмереж у Instagram, Facebook та Messenger.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь